Kawasaki 1425cc??

Klopt, ze heeft al een keer dik 370 gereden en kon daarna meteen een nieuwe set aanschaffen ;)

En nog bedankt voor de foto :}
Neem hem meteen mee naar mijn werk en mail het naar haar voor bevestiging.

Als ze dan zegt dat die het is weet je meteen dat het gelul is (zie post van Jeroen). Maar nogmaals, niets is onmogelijk..
 
Ralfie, op de eerste link naar dit monster, stond dat hij te koop was, da heb ik gequote in mij eerdere post.. Ut kost een paar centen, maar dan hedde ok wa!

Je weet maar nooit, maar als ze er idd een heeft, direct mee nemen naar de eerst volgend MF-dag!
 
Als ze dan zegt dat die het is weet je meteen dat het gelul is (zie post van Jeroen). Maar nogmaals, niets is onmogelijk..
Ze heeft de foto al gezien, maar ze was niet positief hierover. Ze heeft iig de url gevraagd voor meer info.
Dus geen beaming dat dat ding van haar is.
 
Ralfie, op de eerste link naar dit monster, stond dat hij te koop was, da heb ik gequote in mij eerdere post.. Ut kost een paar centen, maar dan hedde ok wa!

Je weet maar nooit, maar als ze er idd een heeft, direct mee nemen naar de eerst volgend MF-dag!

Had de link nog niet bekeken...

[Sherlock Holmes modus]
Maar dat ding is van voor tot achter door Bear Engineering in elkaar gebouwd, waarom zou Kawa dan het onderhoud doen??
En dit klinkt meer als een eenmalig project dan dat er een stuk of wat van zijn gebouwd, die vervolgens allemaal in elkaar gereden zijn!
[/Sherlock Holmes modus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan