Kawasaki 454 LTD 'verchoppen'

Ojaw, eatmydust ik heb regelmatig een bezoek gebracht aan je site en zag dat je 'm nu veranderd hebt. Zou je misschien meer foto's kunnen plaatsen hier of op je site want die ene foto op je site geeft niet echt een goed beeld van hoe het geworden is en ik ben zeer benieuwd. zou je misschien eens rondom willen fotograferen?
 
Ik heb gisteren toevallig net een stukkie getypt over het maken van een zadelplaatje op een ander forum. Lees maar'es : http://www.prikpagina.nl/read.php?f=984&i=15463&t=15452

Mijn eerste (poging tot) zadel was ook van hout, maar dat was toch wel aardig dik, als je toch nog enig zitcomfort wil hebben, moet je rekenen op zo'n cm of 3 aan schuim. Gebruik alleen die veelkleurige schuim; je weet wel gemaakt van allemaal verschillende kleurtjes, wat glaszetters altijd gebruiken om hun ruiten 'vast' te zetten op de auto.......... en altijd op onverklaarbare wijze verliezen....). Makkelijk in vorm te snijden met een elctr. broodmes.
 
Ojaw, eatmydust ik heb regelmatig een bezoek gebracht aan je site en zag dat je 'm nu veranderd hebt. Zou je misschien meer foto's kunnen plaatsen hier of op je site want die ene foto op je site geeft niet echt een goed beeld van hoe het geworden is en ik ben zeer benieuwd. zou je misschien eens rondom willen fotograferen?

Ik ga in het weekend denk ik ff die zijpanelen en voorspatbord zwart spuiten, ff kijken hoe dat staat. Dan maak ik dan gelijk wel foto's rondom...
 
zoooooooo, nu nog ff laten drogen 8-)

full
 
heb jij nu al weekend?
nee, maar 'k wou het toch ff af hebben ;)
dan straks nieuwe koppelingsplaten bestellen en erop zetten, en af laten voeren, dempers uit de uitlaat boren, en dan als het mooi weer is misschien erop naar motormarkt in hardenberg (26 maart) :] maar is nog niet zeker....
 
Hoi Eatmydust,

Ik heb zelf een 454 en ben helemaal geinspireerd geraakt door de jouwe.
Ik wilde je vragen of je met je nieuwe stuur je bestaande kabels heb kunnen gebruiken of waren die te kort.

Groet
 
Hoi Eatmydust,

Ik heb zelf een 454 en ben helemaal geinspireerd geraakt door de jouwe.
Ik wilde je vragen of je met je nieuwe stuur je bestaande kabels heb kunnen gebruiken of waren die te kort.

Groet

Hoi,
ik heb geen andere kabels gekocht, met de standaard kabels kan het nog net, maar voorin bij dat kapje (voor de tank) zit het wel krap, volgens mij heb ik wat kabels via een andere weg lopen nu.
Ik heb trouwens een flyerbar stuur van 1 meter breed gekocht bij www.motolife.nl, kost daar 45 euro (ongeveer 50 met verzendkosten geloof ik)

ben je die van jou ook aan het verbouwen ??
 
Bedankt voor je antwoord! Ik ben inderdaad bezig met het verbouwen.
Eerst een nieuw stuur, dan zadel (wil wel een duo houden). Spatje van achter anders, kenteken opzij, knippertjes etc.
Ik vind dit van jou echt super!!! Heb je nog iets met de motor en uitlaatsysteem? Ik wil eigenlijk een wat vetter geluid.
 
Heb je nog iets met de motor en uitlaatsysteem? Ik wil eigenlijk een wat vetter geluid.

Ik heb de uitlaat dempers eruit gehaald. Eerst die popnagel-dingen weggeboord (er doorheen geboord), en toen die dempers eruit geslagen/getrokken/gebeukt
Dan heb je een vet mooi geluid, dat zou ik zeker doen als ik jou was
 
hallo hiero,

kwam op ee site een gemakkelijke en reete goedkope manier tegen om Kawa ltd 454 te verlagen met orginele achtervering, door alleen maar twee ovale plaatjes RV staal te gebruiken (zelf maken wel te verstaan) ipv van nieuwe vering of onbetrouwbare 2e hands vering

heb 3 weken geleden een ltd 454 gekocht en al wat rond zitten kijken of er meerdere zijn die deze ook verbouwd hebben. zoals ik hem kocht is ie natuurlijk nie om aan te gluren zie hier. ben niet een ervaren verbouwer maar weet zeker dat er wat leuks van te maken is. by the way is purschuim niks om ee zadel van te maken en dan over trekken met leer of sky ?
inmiddels een recht stuurtje erop spiegeltje van de sloop het grote werk moet nog beginnen, heb trouwens al een hoop geleerd en inspiratie opgedaan van all of you.

Bijlage: kawasaki 2.jpg
 
het eerste zitje had ik van schuim uit een tuinstoelkussen gemaakt. dit bleek niet te werken, want de popnagels kwamen er al doorheen zetten, het was te dun, te slap, te zwak...
nu had ik van dat vlokkerige harde schuim, en hiermee geprobeerd op dezelfde onderplaat een zitje te maken.

full


Eerst had ik de vorm gemaakt in het schuim. Toen de rand van de onderplaat even ingetaped, zodat het sky-leer niet zou gaan scheuren. Daarna het schuim met tai-ribs vastgezet, zodat ik het sky-leer makkelijker eroverheen kon trekken. En toen het zwarte gewaad eroverheen.

foto's zijn nog wat onduidelijk

ik heb het zitje net af, ik ga morgen ff een testritje maken als het mooi weer is tenminste, en als het goed zit, dan zet ik hem op marktplaats.. (heb straks een auto nodig i.v.m. stage)
dus wie wil er nog een choppertje voor de zomer ?? :] :] (25 kw, maar kan uiteraard ook weer in originele staat worden gebracht)

(binnenkort op marktplaats !!!) :Y
 
hallo hiero,

kwam op ee site een gemakkelijke en reete goedkope manier tegen om Kawa ltd 454 te verlagen met orginele achtervering, door alleen maar twee ovale plaatjes RV staal te gebruiken (zelf maken wel te verstaan) ipv van nieuwe vering of onbetrouwbare 2e hands vering
laat ons de site dan ook weten svp :?
 
Hey eatmydust,

ik probeer op jouw site te komen maar om een of andere reden lukt dat niet moet aangemeld zijn? wile graag een foto zien van de bovenkant stuur waar het controle unit zat aangezien je melde dat je deze eraf had gesloopt en heb je nee detail foto van hoe je knteken aan de zijkant is gemonteerd ?
heb jij dat ledje voor in z'n vrij nog gemonteerd ?
 
Hey eatmydust,

ik probeer op jouw site te komen maar om een of andere reden lukt dat niet moet aangemeld zijn? wile graag een foto zien van de bovenkant stuur waar het controle unit zat aangezien je melde dat je deze eraf had gesloopt en heb je nee detail foto van hoe je knteken aan de zijkant is gemonteerd ?
heb jij dat ledje voor in z'n vrij nog gemonteerd ?
klopt, ik had de site eraf gehaald, ik dacht dat niemand er meer op keek, ik zeg die domeinnaam op denk ik...

http://home.planet.nl/~boonz030/kawasaki_454_ltd/
op deze link kan je wel wat foto's zien, als je echte detailfoto's wilt zien, moet je nog ff wachten.. (camera uitgeleend)
 
Terug
Bovenaan Onderaan