Kawasaki 636 Stunter (fighter) #4

Tja, dan maar een Sneak Preview met m'n eigen ideeën (zal wel weer heel anders worden)
full

Greetz, Q
 
Das ook weer waar.
De eerste buisjes zitten er op! *O* Hier komt nog van achteren een buis tegen aan te liggen,half ingeslepen.Word het zaakje weer sterker van. :Y
Dat er nog niemand over die brug begonnen is? :?
[afbeelding]
Onzin, hele mooie brug. Eens een keer geen buizen derin. :+
 
We komen in de buurt ja,het eerste stuk(vanaf balhoofd tot injectie)klopt en het brugscharniergedeelte ook wel aardig maar wat voor misterieus je daar tussen in geprutst hep???????? :+
 
Laatst bewerkt:
We komen in de buurt ja,het eerste stuk(vanaf balhoofd tot injectie)klopt en het brugscharniergedeelte ook wel aardig maar wat voor misterieus je daar tussen in geprutst hep???????? :+


hahah!!
 
Ik snap het niet...

Hij had zo'n mooi alu frame, en dan ga je nu aan het knoeien met stalen buis..... :?
 
Moet dat nieuwe buisje niet parallel met de buis die onder de tank komt?

Lekker bezig 8-) 8-) :}


Nee,zou ik eerst wel doen maar het leek me mooier dat het frame van achteren naar voren toe wat taps uit loopt.Dan komt de onderste buis ook mooi in lijn te lopen. :Y
 
De lijn komt er aardig in,vanaf morgen weer een paar dagen vrij.Kunnen we weer echt wat doen.
Komt er nu dus nog een bovenste buis van balhhoofd naar achteren toe op het punt waar de bevestiging subframe.En er komen uiteraard nog tussenbuisjes tussen in driehoekvorm,lekker sterk. :Y Geloof dat ik die tussenbuisjes maar van 32 rond maak.LijKt me wel mooi. O-)
*O*
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan