Kawasaki ER-5 25kW op kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.886
67
Noord-Holland
Het is inmiddels al een flinke tijd geleden dat ik deze motor te koop aanbood hier op M-F Echter, nu heb ik een nieuwe motor en deze moet weg! Ik gebruik dit topic daar weer voor, maar prijzen en staat van de motor zijn gewijzigd. De posts hieronder zijn dus niet meer van toepassing. Deze post is 11-04-2010 aangepast. Dus:

Te koop:

Mooie Kawasaki ER-5 25kW '99 op kenteken, kleur blauw.
Vraagprijs €1700,-

Altijd netjes onderhoud gehad door erkend bedrijf, rekeningen aanwezig. Jaarlijks groot onderhoud gehad (olie, alle filters, kleppen gesteld enzovoorts) Alle boekjes erbij, reservesleutel etcetera. Ik ben de 3e eigenaar.

KMstand: 40.000, wordt nog mee gereden.

Onlangs (nog geen maand geleden) twee nieuwe banden (Pirelli Sport Demon voor en achter) en nieuwe remblokken vóór. Rekening aanwezig.

Accessoires:
Kleine knipperlichten, chromen spiegels. LASER demper, zeer mooi geluid!

Reden van verkoop is dat ik bijna 25kw af ben en dus een nieuwe motor heb staan.

full

full

full

full


Bieden mag, vragen stellen ook.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Randy, het is geen kick maar een tip. Voor deze prijs raak je een Er-5 particulier zeker niet kwijt.
Ik had dezelfde uit 1998 met 58000 km, wel goede banden, veel onderhoud zoals ketting, tandwielen ect vernieuwd. Opgebracht na 10 weken marktplaats 1200, 00 euro

Veel succes met verkoop.
 
Hoi Randy, het is geen kick maar een tip. Voor deze prijs raak je een Er-5 particulier zeker niet kwijt.
Ik had dezelfde uit 1998 met 58000 km, wel goede banden, veel onderhoud zoals ketting, tandwielen ect vernieuwd. Opgebracht na 10 weken marktplaats 1200, 00 euro

Veel succes met verkoop.

dan doe je denk iets toch iets fout...

maar iig wil het er-5 topic niet lopen doe je hem maar weg :P
Succes met de verkoop!
En ik kan vertellen in die uitlaat zit een mooi geluid!! (heb ik er zelf ook op zitten)
 
tipje doe de banden vervangen door goede (relatief goedkoope ) 2e handse
en maar die choke kabel en je hebt weer een groter publiek die jou motor wil kopen want veel mensen die motor rijden hebben geen techniche achter grond maar willen wel een leuke fiets rijden suc er mee mja bedenk je wel dat dit niet echt een goede tijd is einde seizoen en beetje crises je snapt het wel mja toch suc6 er mee
 
Hoi Randy, het is geen kick maar een tip. Voor deze prijs raak je een Er-5 particulier zeker niet kwijt.
Ik had dezelfde uit 1998 met 58000 km, wel goede banden, veel onderhoud zoals ketting, tandwielen ect vernieuwd. Opgebracht na 10 weken marktplaats 1200, 00 euro

Veel succes met verkoop.
tipje doe de banden vervangen door goede (relatief goedkoope ) 2e handse
en maar die choke kabel en je hebt weer een groter publiek die jou motor wil kopen want veel mensen die motor rijden hebben geen techniche achter grond maar willen wel een leuke fiets rijden suc er mee mja bedenk je wel dat dit niet echt een goede tijd is einde seizoen en beetje crises je snapt het wel mja toch suc6 er mee


Tijd zat hoor! Staat me niet in de weg, sterker nog, ik rijd er elke dag nog met veel plezier mee. Maar als ik iemand er blij mee kan maken voor een goede prijs hebben we een deal. Stunten met de prijs heeft voor mij dus geen enkele zin.

Banden en choke komen vanzelf aan de beurt dit jaar, maar hebben uiteraard invloed op de prijs.

Enne 1200 euro zeg je. Die van jou is wel een jaar ouder en heeft 20K meer gelopen he. En wie weet zag die er niet zo piekfijn uit als deze ;)
 
1200 Euro is ook te weinig. Denk dat je zo'n 1750-1800 voor deze ER-5 kan vragen en krijgen particulier. Voor 2500 euro hebben de dealers ze zat staan die er ook goed uit zien en zelfde kmstand (of lager). En die hebben dan wel een goede chokekabel en banden die nog even mee kunnen. Ik heb ze zelfs voor onder de 2000 zien staan bij diverse dealers (actueel aanbod).

Maar de verkoper mag zelf z'n prijs bepalen uiteraard, maar 2500 euro is echt een giller. En daarbij geeft een 'vraagprijs' aan dat er nog speling in zit en dus niet dit:

Gaat alleen weg tegen de vraagprijs.

Dan ben ik bang dat je hier nog wel een tijdje op zult moeten sturen.
Vaste prijs moet je dus neer zetten. :)

Verder evengoed succes met de verkoop, maar houd er rekening mee dat het een kopersmarkt is.


Ohja, je bouwjaar ben ik achter via je username.. 1999 dus.
 
Laatst bewerkt:
1200 Euro is ook te weinig. Denk dat je zo'n 1750-1800 voor deze ER-5 kan vragen en krijgen particulier. Voor 2500 euro hebben de dealers ze zat staan die er ook goed uit zien en zelfde kmstand (of lager). En die hebben dan wel een goede chokekabel en banden die nog even mee kunnen. Ik heb ze zelfs voor onder de 2000 zien staan bij diverse dealers (actueel aanbod).

Maar de verkoper mag zelf z'n prijs bepalen uiteraard, maar 2500 euro is echt een giller. En daarbij geeft een 'vraagprijs' aan dat er nog speling in zit en dus niet dit:Dan ben ik bang dat je hier nog wel een tijdje op zult moeten sturen.
Vaste prijs moet je dus neer zetten. :)

Verder evengoed succes met de verkoop, maar houd er rekening mee dat het een kopersmarkt is.


Ohja, je bouwjaar ben ik achter via je username.. 1999 dus.
Er kan best onderhandeld worden hoor, maar zo'n zin voorkomt een beetje dat die mafkezen reageren met hun 900 euro

Enne, een vraagprijs is een prijs die de verkoper vraagt. Zo simpel is t. Anders had ik wel gezegd, bieden of bieden vanaf. En als er een potentiele koper is die met een aanbod komt, staat hem dat altijd vrij. De verkoper kijkt dan of dat bod aan zijn eisen voldoet en gaat daar al dan niet op in. En dat is in dit geval ook van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
3 ER-5's ('98-'01) voor samen 1500,- (marktplaats ad 336964340)
1 ER-5 ('99) bieden vanaf 800,- (MP ad 332861500)
1 ER-5 uit 2002 vanaf 1650,- (MP ad 339765349)


ik bied 600,- mits in goede staat zoals geclaimed.
lijkt me een redelijke prijs.

mvg.
 
Laatst bewerkt:
3 ER-5's ('98-'01) voor samen 1500,- (marktplaats ad 336964340)
1 ER-5 ('99) bieden vanaf 800,- (MP ad 332861500)
1 ER-5 uit 2002 vanaf 1650,- (MP ad 339765349)


ik bied 600,- mits in goede staat zoals geclaimed.
lijkt me een redelijke prijs.

mvg.

Waarom haal je dan niet zo'n Marktplaats ER-5?
 
haha, bijna 2000 euro voor een er5 :). voor dat geld heb je al een sv650, da's toch iets meer motor dan dit.

kick
 
Hallo, je kijkt even niet en reacties te over.

Zeg RobinHood: Blijf eens een beetje vriendelijk tegenover medeforummers!! Ik stel je dezelfde vraag als 27k, waarom haal je er dan geen van MP?
En 600 euro slaat natuurlijk nergens op, daar koop je nog niet eens een trapfiets voor!

@ Aoleks: Het is een vraagprijs he! Maar er zijn niet zoveel SV's voor die prijs in dezelfde staat hoor. Maar ik ben het met je eens, een SV is wat meer dan een ER, maar de SV die je voor deze prijs weet te veroveren is in beduidend mindere staat.

Ik denk dat hij elke cent waard is, maar wie komt kijken kan dat zelf beoordelen en vervolgens een gepast bod uitbrengen. Daar kom ik met de geïnteresseerde wel uit.
 
3 ER-5's ('98-'01) voor samen 1500,- (marktplaats ad 336964340)
1 ER-5 ('99) bieden vanaf 800,- (MP ad 332861500)
1 ER-5 uit 2002 vanaf 1650,- (MP ad 339765349)


ik bied 600,- mits in goede staat zoals geclaimed.
lijkt me een redelijke prijs.

mvg.
Nou ik heb je advertenties even bekeken hoor.

Eerste advertentie zijn allemaal lesmotoren, nou ik hoef je niet uit te leggen dat het feit dat een fiets een lesmotor is geweest nogal waardedrukkend is.

Tweede ad heeft maarliefst 72k gelopen!! Bovendien is dit geen 25kw, en 25kw is bij deze fietsen waardeverhogend, aangezien het een ideale beginnersfiets is

Derde advert is scherp geprijsd. Nette km stand, ziet er netjes uit maar wederom een volvermogen fiets.

Dus geen appels met peren vergelijken he ;)
 
Incl. de nieuwe parts is deze fiets z'n geld dubbel en dwars waard. Ik rij een 2 jaar jongere ER5 maar ben jaloers op de staat van deze fiets. Ziet er knap uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan