Kawasaki ER-5 Voorste knipperlichten werken naar behoren, achterste 2 knipperlichten niet.

Gerrit372

Rookie
16 jun 2017
19
22
Goedemiddag allemaal,

Op mijn Er-5 zaten al ome Ali knipperlichten. Hiervan waren helaas wat leds gesneuveld dus ik had nieuwe besteld bij Ali.
Begin Mei heb ik deze binnen gekregen en direct gemonteerd. De voorste 2 werken naar behoren en de achterste doen het maar voor de helft.
Na een partijtje te hebben gemopperd m'n verlies genomen ( dacht dit komt door mn eigen krenterigheid:+) en nieuwe besteld op Ali.

Afgelopen maandag de nieuwe binnen gehad en weer het hetzelfde probleem :( Toen heb ik ik voor de grap het knipperlicht is direct aangesloten op de accu en warempel
werkt hij wel perfect. :? Hier was ik best ziek van want achteraf bleken de oude waarvan ik dacht dat ze kapot waren gewoon goed te zijn. ;(

Als ik de draden meet waarop ik het achterste knipperlicht monteer met een multimeter zie ik de spanning van 10 volt naar 6 naar 4 naar 0 enz. is dit normaal?
Ik dacht eerst dat mijn relais kapot was maar dit moet toch niet kunnen als de 2 voorste gewoon fatsoenlijk werken?
Het lijkt er wel op alsof er achter niet genoeg stroom komt

Wie kan mij helpen?!?
 
Van die loop led richtingaanwijzers zeker?
Die werken niet samen met een knipperlichtrelais.
Relais er tussen uit halen en de contacten door verbinden. Wel de goede
 
Grappig. Mijn relais zit er nog in en die lopen als een malle. Ik had hier wel gelezen dat het relais doorgelust moest worden... Maar dat had ik in alle commotie vergeten... Toch doen ze het keurig???
 
Grappig. Mijn relais zit er nog in en die lopen als een malle. Ik had hier wel gelezen dat het relais doorgelust moest worden... Maar dat had ik in alle commotie vergeten... Toch doen ze het keurig???

Lastonafhankelijk relais en instelbaar?
Als de aan tijd net lang genoeg is kunnen de looplights net hun loop cyclus af maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan