plaats een extern benzine filter(doorzichtige) als deze vol blijft blijven je kamers ook vol en probeer je cdi eens in de rijwind te hangen (geen oververhitting)
plaats een extern benzine filter(doorzichtige) als deze vol blijft blijven je kamers ook vol en probeer je cdi eens in de rijwind te hangen (geen oververhitting)
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Er zit namelijk nog een vlotternaald tussen en die kan bij snel sluiten gewoon de hele vlotterbak droog zetten terwijl er nog een prima doorstroom is. Kwestie van vlotterhoogte controleren.
Indien deze wel leeg getrokken wordt dan zou dat eerder betekenen dat er dus een vacuüm probleem in de tank is of de doorstroom te weinig (dunne slangen, geblokkeerd, knik, slecht filter).
Spanningsregelaar vervangen. Dat is het dus niet. Nu sta ik weer stil. Bougiekabel uit dop getrokken, links vonk, rechts geen vonk. Zou ie dan niet op één poot moeten lopen?
Denk volgende stap rechter bobine incl. kabel vervangen dan maar lijkt me?