kawasaki GPZ 500S - deel 9, herrie in de pijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bevesitging is verplaatsbaar .
Weet uit me hoofd niet meer hoe alles zat maar met beetje inzicht moet het wel lukken
Vraag er 25 euro voor.
Ik ga morgen naar de garage zal ik even laten zien op een foto hoe het komt te zitten :)

Ik ben niet meer helder op dit tijdstip, maar ik kan je geen PB sturen of je woonplaats vinden?

Ik heb in elk geval wel interesse...
 
Ik ben niet meer helder op dit tijdstip, maar ik kan je geen PB sturen of je woonplaats vinden?

Ik heb in elk geval wel interesse...

Ik woon in uithoorn
Oke misschien heb ik iets aangevinkt zal is kijken ( heb gekeken zou gewoon moeten lukken )
Je wild hem komen ophalen begrijp ik ?
 
Laatst bewerkt:
vandaag bij de opslag aangekomen, lag er een zijltje over de gpz. wat aardig. maar er zat ook zand aan de gestoffeerde binnenkant, en nu staan er krassen op de tank. Altijd andere mensen die er een potje van maken. En het ergste is, dat je er zelf een berg tijd in moet stoppen om het weer op te knappen...
 
Ik ken het gevoel.....
Zo was ik zelf een paar weken bezig met opknappen / onderhoud. Motor mooi gepoetst, wil ik s'middags wegrijden, ligt er een dikke stalen staaf naast de motor.....

Topkuip beschadigt, koplamp kapot en spatbord in twee-en.

Wat heb ik staan vloeken die middag!
 
Ik ken het gevoel.....
Zo was ik zelf een paar weken bezig met opknappen / onderhoud. Motor mooi gepoetst, wil ik s'middags wegrijden, ligt er een dikke stalen staaf naast de motor.....

Topkuip beschadigt, koplamp kapot en spatbord in twee-en.

Wat heb ik staan vloeken die middag!

tering! das echt bagger! Heb je hem nog op kunnen lappen?
 
Ik zie het er niet bij staan, maar kan wel gokken dat ie rond de 1300 euro op moet brengen.
Hoeveel is ie waard denk je?

Mwhah, als jij 1300 euro wilt betalen, be my guest ..

Zat zelf veeel lager te denken ..

En dan bedoel ik ook écht veeeeeeeél lager :)
 
Mwhah, als jij 1300 euro wilt betalen, be my guest ..

Zat zelf veeel lager te denken ..

En dan bedoel ik ook écht veeeeeeeél lager :)

Ohw oke, die fiets! De mijne was 450 euro, en kan er nu 750 tot 850 voor krijgen denk ik.(in de lente dan.)
De jouwe heeft ook een rvs uitlaat?
 
Ohw oke, die fiets! De mijne was 450 euro, en kan er nu 750 tot 850 voor krijgen denk ik.(in de lente dan.)
De jouwe heeft ook een rvs uitlaat?

Jups, dat klopt helemaal, van voor tot achter geheel RVS .. En heb er zelf ook zoiets er voor betaald .. 450 euro ..

Dus als iemand 400 á 450 piek biedt mag hij of zij hem op komen halen O-)
 
Jups, dat klopt helemaal, van voor tot achter geheel RVS .. En heb er zelf ook zoiets er voor betaald .. 450 euro ..

Dus als iemand 400 á 450 piek biedt mag hij of zij hem op komen halen O-)

Valt op zicht wel erg mee. Een maatje van me heeft ook een gpz500s, maar mischien is die wel erg gesteld op een 600! Ik heb nu nog 50 euro in totaal. net de belastingen weer betaald van de eigen onderneming. Paar klantjes die niet kunnen betalen... zodoende.
 
Valt op zicht wel erg mee. Een maatje van me heeft ook een gpz500s, maar mischien is die wel erg gesteld op een 600! Ik heb nu nog 50 euro in totaal. net de belastingen weer betaald van de eigen onderneming. Paar klantjes die niet kunnen betalen... zodoende.

Achja .. Motor is nu hiero nét belastingvrij verklaard .. En op zich, hij vreet geen brood hoor, en tot die tijd wordt er regelmatig mee gereden, ritjes in het weekend enzo :)
 
Achja .. Motor is nu hiero nét belastingvrij verklaard .. En op zich, hij vreet geen brood hoor, en tot die tijd wordt er regelmatig mee gereden, ritjes in het weekend enzo :)

Waarom wil je er vanaf eigenlijk? oldtimer, rvs uitlaat, pijlsnel, en goeie banden voor te krijgen.. Wat wil je nog meer? Ik zou m tot de zomer bewaren, en dan komende herfst iets anders kopen. :P
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil je er vanaf eigenlijk? oldtimer, rvs uitlaat, pijlsnel, en goeie banden voor te krijgen.. Wat wil je nog meer? Ik zou m tot de zomer bewaren, en dan komende herfst iets anders kopen. :P

Wil iets zwaarders :)

En zoals ik al zei, het is nog steeds geen moeten hoor datie weg moet ;)

En vang binnenkort het een en ander weer aan geld, dus dacht .. Een iets recenter en plesanter modelletje ofzo :+

En ondertussen, hij vreet nog steeds geen brood, dus een moeten is het niet :)
 
Wil iets zwaarders :)

En zoals ik al zei, het is nog steeds geen moeten hoor datie weg moet ;)

En vang binnenkort het een en ander weer aan geld, dus dacht .. Een iets recenter en plesanter modelletje ofzo :+

En ondertussen, hij vreet nog steeds geen brood, dus een moeten is het niet :)

Das ook wel zo. Maar de gpz is volgens mij het minst vatbare voor defecten. dus weet waar je aan begint! :+
De mijne heeft 1 x asfalt gegeten, maar dat vond ie niet lekker. :/
 
Zowel warm als koud maakt ie het goed. :+
6eejhd.jpg

2wquycy.jpg


2r6e96p.jpg

34sfb41.jpg

1izaqw.jpg

25tybyb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan