kawasaki GPZ 500S - deel 9, herrie in de pijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klinkt al beter dan zuigen aan een slangetje! (voor Plurxz, aan een rubberen slangetje van de tank van mijn motor, dus niet wat anders :X )Je bent met je GPZ wezen crossen?

Kunt ook aan het vacuum slangetje zuigen ja, maar dan moet je wel heel geduldig zijn. _O-
De veerweg is best groot, en vooral met heuvels/drempels is ie best goed. Alleen hij blijft wel te goed op de grond plakken... Kunt er niet mee springen, maar tja, hij weegt ook 197KG dat ik weet.
 
Iemand hier z'n koppeling moeten vervangen? deze maand wil de de mijne gaan vervangen.(platen en veertjes) iemand goeie ervaring mee? (leverancier/merk/type)

In z'n 4 5, 6, slipt ie bij vol gas. En ik denk dat het erger word.
 
Iemand hier z'n koppeling moeten vervangen? deze maand wil de de mijne gaan vervangen.(platen en veertjes) iemand goeie ervaring mee? (leverancier/merk/type)

In z'n 4 5, 6, slipt ie bij vol gas. En ik denk dat het erger word.


heb laast nog sterkere veren in gedaan
EBC is goed betaalbaar merk
bestellen bij roukama :Y
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!! Ik zal deze week er eens voor gaan zitten. Pakking heb ik al van Fayablaze van het DenBosch topic gekregen.
ik zal eens kijken in welke staat de boekl verkeerd, en hoe het los/vast moet. :? _O-
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!! Ik zal deze week er eens voor gaan zitten. Pakking heb ik al van Fayablaze van het DenBosch topic gekregen.
ik zal eens kijken in welke staat de boek verkeerd, en hoe het los/vast moet. :? _O-

heb nog wel een geheel motorblok staan kan je die overzetten :+
hoef je alleen het blok over te zetten vele male makkelijker haha.. (owja mist alleen de olie afvoerdop. (die is zoek geraakt ergens :? )
 
Middag,

Iemand hier nog intresse in een EX500 voor weinig.
Ligt een gloednieuwe achterband op bt45 en voor 300 euro kan je hem zo ophalen
 
Laatst bewerkt:
heb nog wel een geheel motorblok staan kan je die overzetten :+
hoef je alleen het blok over te zetten vele male makkelijker haha.. (owja mist alleen de olie afvoerdop. (die is zoek geraakt ergens :? )

Whahaha, Ja, klinkt erg verleidelijk, maar ik heb dan liever nieuwe plaatjes en veren, want ik heb het blok net overgespoten en dergelijke. Al lekt ie nu wel een beetje bij een olieleidingetje... :P
 
Middag,

Iemand hier nog intresse in een EX500 voor weinig.
Ligt een gloednieuwe achterband op bt45 en voor 300 euro kan je hem zo ophalen

Toch gek hé?! Zo'n betrouwbare en goeie motor, kom je er nóg niet vanaf als ie maar 300 euro kost. Ik zou nog even een maandje wachten, en hem daarna op marktplaats zetten. Kan je er zo weer 400 euro meer voor krijgen. want voor 650/700 euro heb je nog steeds niet echt een goeie motor.

Een EX levert ook nog 550 euro op hoor. maar dan mag ie geen gescheurde kappen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Een heel motorblok over? interessant...
Hoeveel km heeft dat blok gedraaid?

Zal ik even.voor je moeten kijken op de km teller.
Super blok alleen op de 1 of andere manier verkoopt die motor niet in zijn geheel daarom gestript en in onderdelen te koop.
Ikaat het je nog weten wat de km's zijn.
 
Toch gek hé?! Zo'n betrouwbare en goeie motor, kom je er nóg niet vanaf als ie maar 300 euro kost. Ik zou nog even een maandje wachten, en hem daarna op marktplaats zetten. Kan je er zo weer 400 euro meer voor krijgen. want voor 650/700 euro heb je nog steeds niet echt een goeie motor.

Een EX levert ook nog 550 euro op hoor. maar dan mag ie geen gescheurde kappen hebben.

De GPZ levert geen moer meer op. De GPZ die ik rijd is van mijn vriendin. In 2001 nieuw gekocht, vorig jaar nog maar 800 km gelopen.
Volledige kuip en custom gespoten, voor 1000 euro heeft ie 2 jaar te koop gestaan.
800 euro was het hoogste bod.
 
net me nokasskettingspanner vervangen reed dus met een stukke al maanden rond
dacht dat die herrie bij gpz hoorde hehehe
hoop dat geen schade heeft opgelevert ( weet iemand wat het voor kwaat doet behalve dat i een
tandje kan verspringen ?
 
net me nokasskettingspanner vervangen reed dus met een stukke al maanden rond
dacht dat die herrie bij gpz hoorde hehehe
hoop dat geen schade heeft opgelevert ( weet iemand wat het voor kwaat doet behalve dat i een
tandje kan verspringen ?

Kan hooguit gaan klapperen waardoor het blok van binnen wat afschaaft. Zit er een veertje, of is ie hydraulisch?
 
Kan hooguit gaan klapperen waardoor het blok van binnen wat afschaaft. Zit er een veertje, of is ie hydraulisch?

geen idee kon hem met halve draai met schroeven draaier ontspannen ( de nieuwe dan )
oude deed niks meer gwn 2000 km mee gereden dat gerammel :P
had hem zo gekocht dacht dat normaal was :')
rest had ik nagekeken alleen dat niet |(
 
Laatst bewerkt:
geen idee kon hem met halve draai met schroeven draaier ontspannen ( de nieuwe dan )
oude deed niks meer gwn 2000 km mee gereden dat gerammel :P
had hem zo gekocht dacht dat normaal was :')
rest had ik nagekeken alleen dat niet |(

hahaha, tja is een GPZ hé... Krijgt m niet verkocht, maar kappot gaat ie ook niet! conclusie: komt er NOOIT meer vanaf! B| _O-
 
T is net de griep,kom je ook niet vanaf })

Henry, dit is wel wat voor jou ,is ff mooier :Y als de 509 denk ik ook duurder :X


Koso DB01r teller (NIEUW)

Heb jij de griep gehad dan? schijnt inderdaad heel lastig te zijn, maar meestal duurt het toch maar een dag of 3?


Die fietsteller heb ik al binnen, en gisteren een gat in gemaakt voor een ledje... Maar het ledje schijnt nog niet echt goed genoeg op de text, om die goed zichtbaar te krijgen... Had ik dit maar eerder geweten! :( Maar toch heel erg bedankt voor het meedenken! ;)
 
geen idee kon hem met halve draai met schroeven draaier ontspannen ( de nieuwe dan )
oude deed niks meer gwn 2000 km mee gereden dat gerammel :P
had hem zo gekocht dacht dat normaal was :')
rest had ik nagekeken alleen dat niet |(

Ik hoor de ketting soms ook, maar dat pak ik meteen aan samen met de koppeling...
ff op buienradar kijken of ik het blokje open kan halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan