kawasaki GPZ 500S - deel 9, herrie in de pijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje, het binnenwerk van mijn linker voorknipperlicht is compleet vergaan. Is er iemand die een linker knipperlicht (voorzijde) over heeft?
 
Vraagje, het binnenwerk van mijn linker voorknipperlicht is compleet vergaan. Is er iemand die een linker knipperlicht (voorzijde) over heeft?

ik heb ze nog wel liggen volgens mij maar kan je niet beter gwoon kleine knippers erop gooien?
of vind je die grote koplampen aan de zijkanten mooi? :P
 
eerlijk gezegd vind ik die kleine pinkertjes voor en achter niks. ik zie graag waar ik het licht van de richtingaanwijzer van kan verwachten, als ik achter een motor rijd. ik laat ze dus lekker zitten. misschien dat ik er wel LED-lampjes in zet, maar dat kan de knippersnelheid nadelig beïnvloeden
 
eerlijk gezegd vind ik die kleine pinkertjes voor en achter niks. ik zie graag waar ik het licht van de richtingaanwijzer van kan verwachten, als ik achter een motor rijd. ik laat ze dus lekker zitten. misschien dat ik er wel LED-lampjes in zet, maar dat kan de knippersnelheid nadelig beïnvloeden

heb op mijn blade voor kleine knippers en achterlicht is led met geintegreerd knipperlicht.
nou ik kan je wel vertellen dat zie je wel..
alleen als je de zon echt verkeerd hebt staan is het wel wat lastiger te zien maar dat is ook met halogeen licht...
 
het grote voordeel van kleine knippers is, dat je geen extra kuipschade hebt door knippers die afbreken in de kuip bij een glijpartijdje.....
 
Die van een GPZ zijn redelijk flexibel. Die breken niet af als je valt.

Ik hoef geen kleinere want je zit met de kuip. Gat is lomp groot.
Bovendien heb ik de GPZ toch niet voor de mooi... dus moet gewoon werken en stevig zitten.

Zo zag mijn knipperlicht eruit trouwens:
2013-08-31131209_zps1466f65a.jpg


En zo nu:
2013-08-31133629_zpsc1ab17e7.jpg

(tijdelijk de oude knipperlichten van mijn Zephyr)

Had trouwens nog geen foto's geplaatst van mijn nieuwe (sinds april) kuipset *D

2013-04-21160048_zps366ac3ed.jpg


2013-04-21160058_zps29cc0374.jpg


2013-04-21160112_zpsd1ed2437.jpg

Inmiddels weer met ronde achterband :Y

@Cboss, ga ook nog ff de andere kant checken. Als die ook bijna verrrot is bestel ik er meteen twee. Maar wat wil je ervoor hebben?
 
Laatst bewerkt:
waarom heb je maar 1 spiegel..??
trouwens mooie kappenset :P

en voor de knipperlichten even kijken of ze allemaal nog goed zijn..
dan mag je ze van mij alle 4 wel hebben voor 10 euro..
zou morgen even kijken wat de staat van de knipperlichten is ;)

iemand trouwens nog intresse in een frame + kenteken van een gpz.
anders doe ik hem naar de sloop.!
 
Frame en kenteken niet, maar mocht iemand nog een set dempers (origineel of aftermarket) hebben dan hou ik mij aanbevolen!
 
Laatst bewerkt:
Frame en kenteken niet, maar mocht iemand nog een set dempers (origineel of aftermarket) hebben dan hou ik mij aanbevolen!

Ik heb er nog 2 org. liggen ik zal straks f kijken stuur ik je ff een p.m

grt Jan :W
 
Die van een GPZ zijn redelijk flexibel. Die breken niet af als je valt.

Ik hoef geen kleinere want je zit met de kuip. Gat is lomp groot.
Bovendien heb ik de GPZ toch niet voor de mooi... dus moet gewoon werken en stevig zitten.


Niet mee eens!
De knippers zijn redelijk flexibel, maar de kuip waar ze op zitten niet...

img948246032.jpeg


img1374541326.jpeg
 
Frame en kenteken niet, maar mocht iemand nog een set dempers (origineel of aftermarket) hebben dan hou ik mij aanbevolen!

Okay ,ik heb ff gekeken ze zijn nog netjes geen deuken kunnen wel een poetsbeurtje gebruiken voor 25 € kun je ze ophalen 35 € stuur ik ze op in n.l :W
full
 
dat ziet er netjes uit! de uitlaten van mijn fiets (wat klinkt dat raar, als je erover nadenkt :) ) zijn ook wel aan vervanging toe, maar dat kan wel even wachten, ik heb tenslotte A-tje nog niet. en áls ik A-tje heb, ga ik eerst met de ouwe uitlaten een eind rijden. dat zal dan wel ergens in november zijn, denk ik..
 
@eerf sorry ben helemaal vergeten te kijken naar de knipperlichten voor je.
als ik vanavond thuis ben doe ik het direct voor je.


voor ieder ander..
ik moet echt hoognodig mijn schuur opruimen (aangezien we bezig zijn om te verhuizen.)
nu heb ik nog een hele shit load aan pruttel voor de gpz/ex in de schuur staan zoals tellerset, kabelboom, ecu',s compleet gereviseerde remmen met kabel en hendels er aan (zonder schijven die heeft eerf)
maar dit alles mag opgehaald worden voor een goed bod.. ik zat zelf te denken aan €150,- ik kan nog wel een paar foto's maken/plaatsen evt. van wat het ong. is maar dat moet ik thuis even doen :+


greets.
 

Is dat een beetje plug & play? Wat heb je daar voor nodig naast remklauwen en blokken? Heb nog originele TRX remmen, wellicht past dat ook...

Ik zag trouwens dat het (GPZ) voorwiel dat ik van jou heb gekocht een remschijf heeft die ongeveer 1 cm groter is dan de normale. Denk dat dit speciaal voor de VS markt is geweest? Scheelt ook weer, alleen jammer dat het er maar één is.
En er zit verschil in remschijven van het oude model en het nieuwe model. Dus als je een remmen upgrade wil doen en je hebt een oud model dan is het wellicht interessant om de nieuwe te bestellen (meer gaten).

Overigens, die van mij rijdt weer! Mijn broertje heeft hem opgehaald met de aanhanger en de remklauw uit elkaar gehaald, gereinigd en de remvloeistof vervangen. Remt nog steeds niet (zelfs niet met nieuwe blokken en stalen remleidingen) zoals mijn TRX (met R6/R1 remmen) maar een stuk beter dan dat ie eerst deed. En met de nieuwe achterband stuurt het ook weer een stuk fijner dan met een vierkante band :Y Ben wel benieuwd hoe de Bridgestone zich houdt bij slecht/winterweer.


Trouwens, plintumeister... hoe zit het met de GPZ toerrit? Zie ineens een aantal nieuwe namen hier reageren. Dat lijkt me positief voor de opkomst!


Goed plan, ik zal eens kijken wat we kunnen opzetten!
 
Goed plan, ik zal eens kijken wat we kunnen opzetten!

Ik hoor het wel! Ik wil best helpen met organiseren, alleen routes uitstippelen is niet mijn ding.

@eerf sorry ben helemaal vergeten te kijken naar de knipperlichten voor je.
als ik vanavond thuis ben doe ik het direct voor je.

Doe maar rustig aan hoor! Ik ben ook nooit zo snel. :Y

Heb trouwens maar één spiegel omdat de andere is afgebroken. En eerlijk gezegd bevalt het me wel, verblijf veel in binnenstad Amsterdam en dan is het hoe smaller hoe beter. :]
 
Laatst bewerkt:
Aloha ieders,

Mijn EX500 heeft weer hartslag 8-). Heb het vliegwiel vervangen.
Is die bij de meesten (oud model Gpz) ook al vervangen?

groetz
 
Zucht...

2013-09-07124243_zpsc358fced.jpg


2013-09-07124250_zps1800b750.jpg


Was de bedoeling dat ik samen met mijn broertje en vader ging rijden. Broertje en pa op de GPZ en ik op de TRX.
Gelukkig waren we de stad nog niet uit, want een toerritje zat er niet meer in :X

@Cbaas, nog gekeken hoe jouw knipperlichten zijn?
Wil ze sowieso wel hebben, mits ze uiteraard niet net zo eruit zien als die van mij.
 
Zucht...

[afbeelding]

[afbeelding]

Was de bedoeling dat ik samen met mijn broertje en vader ging rijden. Broertje en pa op de GPZ en ik op de TRX.
Gelukkig waren we de stad nog niet uit, want een toerritje zat er niet meer in :X

@Cbaas, nog gekeken hoe jouw knipperlichten zijn?
Wil ze sowieso wel hebben, mits ze uiteraard niet net zo eruit zien als die van mij.

Wtf -O- wel mooi recht ;)
 
Zucht...

[afbeelding]

[afbeelding]

Was de bedoeling dat ik samen met mijn broertje en vader ging rijden. Broertje en pa op de GPZ en ik op de TRX.
Gelukkig waren we de stad nog niet uit, want een toerritje zat er niet meer in :X

@Cbaas, nog gekeken hoe jouw knipperlichten zijn?
Wil ze sowieso wel hebben, mits ze uiteraard niet net zo eruit zien als die van mij.

past net niet. :P _O- _O-
 
Bij de mijne nog niet. start en rijd perfect. Zonder choke, en na 2 maanden stil staan steeds weer als nieuw! ;)

Dan is het blok wel goed afgesteld. :)

Van de eerste generatie wil zo rond de 40,000 de lijmlaag van de magneten wel eens loslaten.

in april dacht ik: laat ik 't nu maar eens controleren.(stelde het altijd uit... staat nu meer dan 60,000km op de teller)
Net op tijd..... O-)
Bij een onlinewinkel een vliegwiel besteld en betaald, maar die stuurd m niet op.

Nu via ebay eentje besteld en binnen 2 dagen in huis. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan