Kawasaki klr600

mikeborsboom

Rookie
3 jul 2010
13
0
te koop klr600 uit '86 weinig km gedraaid

doe maar een bod
full
 
dit meen je toch niet serieus of wel

besteed aub eens wat aandacht aan uw advertenite zo dat andere in 1 a 2 min kunnen lezen hoe het met de fiets gesteld is
staat van onderhoud
dingen die vervangen moeten worden (of zijn)
extra info over alles wat je bedenken kan
werkt alles naar behoren verlichting rem verlichting noet maar op
WAT IS WIJNIG KM ???


en niet te vergeten een VRAAG PRIJS zou het allemaal een stuk makkelijk maken

anders krijg je altijd ja voor 200 euro kom ik hem nu direct op helen en dat is ook niet de bedoelling lijkt me want het zijn en blijven wel leuke fietsen (ondaks de leeftijd)
 
Ja daar heb je helemaal gelijk in, ga ervoor zorgen dat er dit weekend voldoende informatie opstaat, heb nu even geen tijd
 
hebt gij er 2 :+?

zeg mike je kan er beter 1 laten sluiten
driehoekje boven in gr
 
hey mike als je het niet erg vindt heb fffff wat gejat uit je nieuwe verkoop topic

voor degene die interesse hebben in een kawa klr 650 zie boven afbeelding

heb een klr600 staan uit bouwjaar '86

alles werkt naar behoren, alleen zit er denk een slecht kontakt in de bedrading in me voorkapje, zo gaat bijv de toerenteller uit als je het licht aanzet..

achterremblokken zijn een eind versleten.

banden zijn zo goed als nieuw, nieuwe accu

heb er ook een ander kontje opgezet zodat ie er wat sportiever uitziet.

heeft volgens de teller 30.000 gelopen, zal best een eind kunnen kloppen, heb de motor gekocht van een motorbedrijf (vincentsmotorhuis.nl) die 'm al een aantal jaar in de schuur had staan. had er een nog een heel mooi blok bij gekregen die zit er nou onder.
blok dat er al onder zat is elektrisch gestart( motor is ook een E)
In dat losse blok moet denk ik een nieuwe zuiger en de koppeling slipt een beetje, maar doet t verder prima. heb ook nog het orginele spatbord, kappen en een roestige tank.

Weet dat deze soort motoren meestal wel boven de 1000 doen dus dat wil ik er ook wel voor hebben alles bij elkaar.

Blok is ook los te koop voor 125eu
 
kan je deze niet verwijderen? dit is de eerste keer dat ik iets plaats op mf, dus weet nog nie precies hoe t allemaal werkt...
 
oke maakt niet uit bedoel het goed ik heb t ook moeten leren

rechts boven in heb je 3 blaadjes je klinkt op de middelste bewerk bericht en je kan zo er wat
bij schrijven je moet wel op het blaadje van het bericht klikken wat je wilt veranderen

dus je pakt je eerste bericht die met afbeelding en klikt op het middelste blaadje bewerk bericht
en de rest wijst zich zelf

en anders kan je een heleboel info halen bij nieuwegebruikers

Nieuwe gebruikers
 
Terug
Bovenaan Onderaan