Kawasaki kx250 enduro

mxPaul

MF veteraan
5 sep 2010
1.026
0
Nijverdal
Omdat ik opzoek wil naar wat anders, bied ik mijn enduro aan.

Het gaat hier om een kawasaki kx250 welke in '97 op kenteken is gezet. Bouwjaar van de motor is '96. Het gaat hier om een origineel kenteken. Papieren, framenummer en plaat, alles is in orde.
Verder is de motor voorzien van een lichtspoel en werkende verlichting.

Motor is erg goed onderhouden. Na elke rit een nieuw filter en om de 5uur blokolie. Heb zelf altijd met super-plus (98) gereden en 1:40 gemengd.

14uur geleden is er een nieuwe originele zuiger ingekomen, gezien de manier waarop deze is belast kan die nog gemakkelijk 10uur mee. Kort geleden is de achterveer voor 150,- gereviseerd, toen zijn ook de balhoofdlagers, en alle wiellagers vervangen. Ketting en tandwielen kunnen nog een tijd mee en banden zijn ook prima te gebruiken.
Uiterlijk compleet vernieuwd. Een prachtige motor om te zien, de foto's spreken voor zich!

dscf7965.jpg


dscf7953.jpg


dscf7954m.jpg


MF prijs: 1500,- Voor minder blijft die gewoon staan :)
Heb er ook nog een aantal filters en kappen bij.
 
Laatst bewerkt:
Kick! mag ook ingeruild worden op een leuke crf of kxf 250 vanaf 2006. Over de prijs worden wij het dan wel eens ;)
 
Het is in principe een competitiegerichte machine, daar zijn de prestaties dan ook naar. Dit vergt wel wat onderhoud zo nu en dan. Als je een fanatieke wedstrijdrijder bent gaat zoon zuiger inderdaad maar +-25uur mee. Maar ken ook mensen die na 30uur nog vrolijk rondtuffen.
Al met al is het erg afhankelijk van de manier waarop je de machine gebruikt, de zorgvuldigheid van het onderhoud (zoals filters) en de zuiger die erin zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan