Kawasaki ninja 250 r 25kw

riejusrad

MF veteraan
26 apr 2010
1.195
0
Zoetermeer
Even een motor van een goede vriend op mf, super mooie fiets voor de beginnende supersporter;

Zeermooie Ninja 250R

1e eigenaar en heb er altijd met veel plezier mee gereden. Er is alleen mee gereden met mooi weer. Bij de 1000km en 4500 een beurt gehad. Bij de 4500km ook een nieuwe Bridgestone Battlax achterband. Deze rijd veel lekkerder als de standaard achterband en gaat nog lang mee. Het is een 25kW motor dus voor een licht motorrijbewijs.

Opties en extra’s

- knipperlichten voor
- Kleine knipperlichten achter
- Carbon MGP demper (met dB killer)
- Standaard uitlaat
- Groene striping op de velgen
- Bridgestone Battlax achterband

Ik verkoop mijn motor i.v.m. het kopen van een zwaardere motor. Totaal heeft de motor inclusief alle opties meer dan € 6.000,- gekost en is nog zo goed als nieuw. Kentekenpapieren, aankoopbon, onderhoudsbonnen en reserve sleutel aanwezig.

Onderdelen zijn nog als nieuw hij schakeld perfect, de banden gaan nog lang mee en de remblokken zijn bij de laatste beurt vervangen. Beide beurtjes zijn uitgevoerd door de dealer Hans van Wijk en de bonnen zijn aanwezig.

kilometerstand 6900km
bouwjaar 2009 (zaterdag de 30e is hij precies 2 jaar oud)

prijs € 3.500,-

Voor meer informatie kunt u altijd mailen naar bobvdheij@hotmail.com of bellen naar 0624979545
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor, echt een pracht van een machine. Mijn vriendin heeft m nieuw gekocht en rijdt er nu 2 weken op. Schitterende motor!

Veel succes met de verkoop, wij zijn alleen al voorzien.
 
Onderdelen zijn nog als nieuw hij schakeld perfect, de banden gaan nog lang mee en de remblokken zijn bij de laatste beurt vervangen. Beide beurtjes zijn uitgevoerd door de dealer Hans van Wijk en de bonnen zijn aanwezig.

kilometerstand 6900km
bouwjaar 2009 (zaterdag de 30e is hij precies 2 jaar oud)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan