Ballonpiloot
Rookie
- 8 jun 2020
- 12
- 3
Beste motor techneuten....
ik heb kort geleden een Kawasaki VN1600 Mean Streak van 2004, prachtig machine met 37000km op de teller, ik heb wat vragen over de versnellingsbak en over de originele uitlaatpijpen .
Ik vind dat tijdens schakelen
( voornamelijk) tussen de eerste en tweede versnelling tandenpoetsen hoort veel gekraak dus bij stakelen,ben bij de motorzaag terug geweest en dit gemeld, werd mij verteld dat vrij normaal is voor deze type motoren en dat ik geen zorgen hoefde te maken, toch ben ik echt rustig hierover, heeft iemand ervaring hierover?
Nog een vraag over de originele uitlaatpijpen, deze produceren heel weinig geluid in verhouding met b.v. een Intruder motor geluid, ik zie dat aan de uiteinden van de pijpen vernauwing zijn geplaatst, volgens mij zijn deze erin gelast, is het mogelijk om deze vernauwing weg te halen? Soja hoe en wat zijn de gevolgen hiervan? boel vernielen of een mooie geluid?
groetjes Enzo
ik heb kort geleden een Kawasaki VN1600 Mean Streak van 2004, prachtig machine met 37000km op de teller, ik heb wat vragen over de versnellingsbak en over de originele uitlaatpijpen .
Ik vind dat tijdens schakelen
( voornamelijk) tussen de eerste en tweede versnelling tandenpoetsen hoort veel gekraak dus bij stakelen,ben bij de motorzaag terug geweest en dit gemeld, werd mij verteld dat vrij normaal is voor deze type motoren en dat ik geen zorgen hoefde te maken, toch ben ik echt rustig hierover, heeft iemand ervaring hierover?
Nog een vraag over de originele uitlaatpijpen, deze produceren heel weinig geluid in verhouding met b.v. een Intruder motor geluid, ik zie dat aan de uiteinden van de pijpen vernauwing zijn geplaatst, volgens mij zijn deze erin gelast, is het mogelijk om deze vernauwing weg te halen? Soja hoe en wat zijn de gevolgen hiervan? boel vernielen of een mooie geluid?
groetjes Enzo