En daarom heb ik mijn '78 Z1000 dan ook maar een update gegeven, geen gezeur dat het kontje te kort is, belachelijk dure Ohlins erop, te veel geld uit gegeven aan spullen die uit de catalogus van Yoshimura, Mikuni, Wiseco, Goodridge, Rizoma, K&N, Racefit en APE komen, radiale remklauwen maar overgeslagen en nog steeds geen plek voor een passagier.
En ik noem het een z1120 SP waar bij SP staat voor Summa Perii dat is Latijns voor Totaal Verpest.
En waarom? omdat ik een Uber liefhebber ben die graag iets "apart"wil
Heren wat een emotie omdat Kawasaki een nieuwe motor uitbrengt onder een oude naam[afbeelding]
Oké weet genoegcrossers,???? wat zijn dat
Denk dat je een BMW GS gaat kopen zo iemand lijk je me wel
Wat mij er t meest aan tegenstaat,is dat ze net doen alsof ze iets heel nieuws gemaakt hebben,terwijl ik t een goedkoop melkkoetje vindt;zo we gooien er een lookalike tankje en kontje op,en hoppa kassa!we hebben een replica,tot zover mijn mening over t ding,een ieder die m koopt,erg veel plezier ermee
KLX 250 volgens mij
En daarom heb ik mijn '78 Z1000 dan ook maar een update gegeven, geen gezeur dat het kontje te kort is, belachelijk dure Ohlins erop, te veel geld uit gegeven aan spullen die uit de catalogus van Yoshimura, Mikuni, Wiseco, Goodridge, Rizoma, K&N, Racefit en APE komen, radiale remklauwen maar overgeslagen en nog steeds geen plek voor een passagier.
En ik noem het een z1120 SP waar bij SP staat voor Summa Perii dat is Latijns voor Totaal Verpest.
En waarom? omdat ik een Uber liefhebber ben die graag iets "apart"wil
Heren wat een emotie omdat Kawasaki een nieuwe motor uitbrengt onder een oude naam[afbeelding]
Oh sorry hoor dacht dat het alleen om die groene kleur ging wanneer die gekomen is maar als dat niet mag hier dan moeten we maar bij de foute z900rs blijven.Niet het bijdehandje gaan spelen hier
Een crossmotorfiets is geen straatfiets.
Dat is wat Ton bedoelde, neem ik aan.
Kom op, niet Rob's topic gaan ver.....
De racers waren kawa groen, KR, H1, H2, die zelfde productie fietsen waren ook allemaal andere kleuren, de eerste productie motor die lime green was, was volgens mij (zover ik weet) begin 80 de Z1000 R.
de mensen die zegggen dat een kawa groen moet zijn moet het hele boek nog maar eens doorlezen
Dat hele ding is gephotoshopt.Alweer een ..
De H1D uit 1973. Zie het boek de Kawasaki Triples Bible blz. 36.
Over welk boek heb jij het?
Oh sorry hoor dacht dat het alleen om die groene kleur ging wanneer die gekomen is maar als dat niet mag hier dan moeten we maar bij de foute z900rs blijven.
De Z900RS heeft een eigen topic, dus dan kan het hier weer over èchte Z1's en 900's gaan.... maar als dat niet mag hier dan moeten we maar bij de foute z900rs blijven.
Heb ook even geen idee welk boek Ton nu bedoeld
Maar de H1D had niet lime green als hoofdkleur voor zover ik weet.....
http/kawtriple.com/mraxl/model/500pic/h1d-lime.jpg
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's![afbeelding]
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's![afbeelding]
Ik bedoelde de opmerking over de kettingzaag.....