Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1 900 Deel 9



en mooi dat ie is zeg..

een stuk beter dan die marketing yoke van kawasaki...
 

wat ik zeg...
 

Geweldig mooie fiets
 
Niet het bijdehandje gaan spelen hier

Een crossmotorfiets is geen straatfiets.
Dat is wat Ton bedoelde, neem ik aan.

Kom op, niet Rob's topic gaan ver.....
Oh sorry hoor dacht dat het alleen om die groene kleur ging wanneer die gekomen is maar als dat niet mag hier dan moeten we maar bij de foute z900rs blijven.
 

De H1D uit 1973. Zie het boek de Kawasaki Triples Bible blz. 36.
Over welk boek heb jij het?
 
Alweer een ..
Dat hele ding is gephotoshopt.
Uitlaatje is inderdaad fraai, maar die radiateur .....
Kijk, dat er op een vloeistofgekoelde motorfiets een radiateur moet begrijp ik, maar doe het dan wat subtieler.
Zeker als de motorfiets op een fiets met een luchtgekoeld blok moet lijken.
Wel gaaf die raceversie , maar doet met al die moderne spullen wel afbreuk aan het retro imago.
Straks ook verkrijgbaar met Rickman kuip ??

Nog maar even een fototje van het origineel, voordat we vergeten waar dit topic eigenlijk over gaat.



Jammer dat ik de Franse taal niet voldoende machtig ben dit te kunnen verstaan.
Maar aan de drie worden te horen die ik denk te herkennen heeft de testpiloot wel lovende kritieken.
Versta je er net als ik ook geen zak van, dan gewoon lekker kijken en luisteren naar een voor ons heel herkenbaar geluid.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's!
 

81 pk aan het achterwiel vind ik zeker niet verkeerd
Dat zou normaal gesproken aan de krukas zijn.....
 

netjes...blok is standaard verder toch?
de wielen staan hem goed......netjes...