De 1ste dubbelblokker staat inderdaad in dat Duits museum. De 2de dubbelblokker heeft Henk Vink in de USA gekocht in 1979 van Carl Ahlfeld en was veel beter. Daarmee heeft Vink in 1980 het Europees record op 7,802 gebracht, de 1ste onder de 8 sec.
Kijk dat is Info waar je wat mee kan . Hoi Marcel heb je al een snipperdag gevraagd aan je Baas ?
voor het mega KAWASAKI Guinness Book of Records dag bij Nol Bikker op 25 Mei . anders neem je toch je Baas mee ( vindt i vast leuk ) Ik ook
een slaap plaats vinden wij wel in Noordeloos .
Mooie foto van Mr. Henk Vink die heeft veel betekend voor KAWASAKI in Nederland . Jos Smit was in begin jaren 70 net Kawa Dealer geworden
en kocht toen een Drag Bike van Henk en Ik heb toen die opnieuw gespoten voor het Buldog Team en gingen toen naar alle Drag race ( sprint )
in Holland & Engeland Santa Pod het was een geweldige tijd .
Bedankt Bullfrog. ja dat is de Bike die Ik heb gespoten . Ik was erbij toen de foto gemaakt werd op een stil stukje weg bij Lelystad door Jan Heese
het ging simpel gewoon een paar liter benzine op het asfalt de fik er in en de Bike er rustig overheen laten rijden klik en je een Super foto .
maar dat asfalt ging wel erg hard branden veel zwarte rook brandblussers er op . wij de boel inpakken en weg wezen . net op tijd .
voor een helikopter van de Politie Pfffffff . Oja die Drag Bike hete Slomotion wat een naam he .
En kan Marcel zich hier aan deze Mooie en vooral warme plaatje van de Kawa`s verwarmen in het Dicht gesneeuwd Oostenrijk .
Groeten van Ted Ron & Silvia uit een Warm Haarlem
Dan zit je er niet zo heel ver naast.
Door omgevallen bomen is de telefoonleiding kapot en heb dus geen internet op dit moment.
Zit nu dus op m'n mobieltje te schrijven.
Valt niet mee met kouwe klauwen en een klein toetsenbord.
Maar mooie plaatjes mannen. Dank.
Dat kan idd zo zijn, je hebt dan meer ruimte om de startmotor schuin naar boven te doen.
Maar misschien is het niet nodig en kan je je een pakking besparen.
Ik heb de startmotor inmiddels verwijderd. Het lukt inderdaad niet zonder de carburateurs te verwijderen. En het dynamodeksel moet ook open. Ik heb zelfs de NAKS moeten weghalen om de startmotor eruit te krijgen. Dan ook nog het deksel rechts van het dynamodeksel los moeten maken om de electriciteitsdraad van de startmotor (die daar doorheen loopt) te kunnen doorvoeren. Relatief omslachtig dus. Nu nog de startmotor openen. Hopelijk zijn het alleen de koolborstels.