Ik hoor en lees zoveel verschillende manieren om de carburateurs te de/monteren. Verwijderen lukt wel, maar terug plaatsen gaat niet zo soepel.
ja laat eens weten (precies) wat niet lukt.
carbs gaan sowieso altijd loeizwaar in de inlaatrubbers aan de kop...gewoon een klein beetje motor olie gebruiken als glijmiddel, dan is het een makkie.
Heb je een filterbox (standaard) of losse filters? En waarmee precies heb je problemen?
Heb je een filterbox (standaard) of losse filters? En waarmee precies heb je problemen?
Nog 7 dagen om te sparen, dan kun je deze wellicht kopen.................
1975 Kawasaki KT250 | eBay
ik heb het ook niet over een liter olie natuurlijk.....vingertopje "nat" maken (met spuug mag ook ...) dat is al genoeg voor 4 rubbers....
Een "hele" fiets is het nog niet helemaal, de blauwe vork is verkocht en er komt een zx6r vork weer in en voor ook een Astralite velg uiteraard beide 17 ". Moet rollen op Bikers classics volgend jaar....
(o ja, tis een verkeerde voor dit topic...) [afbeelding]
Ik heb de standaard filterbox.
Ik krijg de aanzuigfilters niet goed gemonteerd op de carburateurs.
Wellicht is er een betere volgorde van monteren.
ben er ook een tijd mee aan het kloten geweest 2 jaar terug.
Alle 8 de rubbers vernieuwd en het was een "makkie" !
Precies! Zo doe je dat.............
Kost een paar knaken maar dan heb je wat.
Pijpje al gemonteerd???
Een Honda
Pijpje al gemonteerd???
Een goede fotograaf
Nee nog niet...denk volgend voorjaar
Rond de 4e oktober zit ik in Lodrino.....kom je nog ff ?
Nog 7 dagen om te sparen, dan kun je deze wellicht kopen.................
1975 Kawasaki KT250 | eBay
Nog 7 dagen om te sparen, dan kun je deze wellicht kopen.................
1975 Kawasaki KT250 | eBay