Kawasaki Z1000,Z750,Z800 Kart-ouwehoer / Nieuwjaarsmeet `15

Wanneer?

  • Zaterdag 7-2-2015

    Stemmen: 2 66,7%
  • Zondag 8-2-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 14-2-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 15-2-2015

    Stemmen: 1 33,3%
  • Zaterdag 21-2-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 22-2-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 28-2-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 1-3-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 8-3-2015

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 9-3-2015

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, we hebben minimaal 10 karters nodig voor baan exclusiviteit. We zitten nu pas op 8 man inclusief een Muiz die niets laat horen :)
 
Het gaat helaas nog erger worden, ik heb weer eens last van mijn rug en dat zal volgende week niet zo ver beter zijn dat ik kan gaan karten. :N
Je mag mij dus helemaal schrappen. '(
 
We hebben helaas nu nog maar 5 karters, met dit aantal stel ik voor de datum te verplaatsen of alleen ergens een happie te gaan eten met zn allen.
 
Nee, maar als we op een latere datum ergens alleen wat gaan eten dan zal ik het tegen die tijd bekijken.
Durf daar nu nog geen zinnig woord over te zeggen.
 
Stort inderdaad maar terug Dennis,volgende week staat geblokt in me agenda dus een happie eten kan ook.
 
Centen worden retour gestort, kartavond is bij deze geannuleerd! Mocht er interesse zijn om een nieuwe georganiseerd te hebben verneem ik graag wat meer enthousiasme en de eventuele data.
 
Centen worden retour gestort, kartavond is bij deze geannuleerd! Mocht er interesse zijn om een nieuwe georganiseerd te hebben verneem ik graag wat meer enthousiasme en de eventuele data.
tnx, inderdaad wel jammer dat het geannuleerd is.
Ik roep iedereen dan ook op om de volgende keer het enthousiasme vast te houden (hoewel ik snap dat er altijd omstandigheden kunnen zijn die wijzigen, ik wil ook niet tegen het zere been schoppen :N )

Maar ik hou me aanbevolen voor een herkansing !!
 
Centen worden retour gestort, kartavond is bij deze geannuleerd! Mocht er interesse zijn om een nieuwe georganiseerd te hebben verneem ik graag wat meer enthousiasme en de eventuele data.


jammer Dennis altijd zonde van de inspanning die je er hebt ingestopt, ik hou me beschikbaar voor een volgende keer eventueel alleen eten is voor mij ook oké.

heb er net met mevrouw DNBOK over om mini bok ook mee te nemen, zal die wel jammer vinden.

misschien ga ik dan wel met hem naar poeldijk bij vd ende karten als er nog meer willen is het altijd leuk als je dan ook kom kijken of een paar rondjes mee doet.

toch bedankt Dennis je hebt het altijd goed geregeld.
 
Mannen, we hebben minimaal 10 karters nodig voor baan exclusiviteit. We zitten nu pas op 8 man inclusief een Muiz die niets laat horen :)
helaas zit ik stampvol de hele maand :N had ook nog niet gestemd op een datum

in ieder geval bedankt voor de energie die je er wederom in gestoken hebt. :} :}
 
Ik vind jou liev... mag ik nu mee
Het begint vandaag om 16.30.

Wellicht even de back to the futere app aanfluxxen

:+

full
 


7-2 gestemd maar 14-2 is ook goed.

week 9 en het weekend er voor ben ik niet beschikbaar.

alles daarna kan ik nu nog niet zeggen vindt het ook wel wat laat worden om nog van een nieuwjaarsmeet '15 te spreken laat staan dat ik dan nog wil zoenen. :+
 
7-2 gestemd maar 14-2 is ook goed.

week 9 en het weekend er voor ben ik niet beschikbaar.

alles daarna kan ik nu nog niet zeggen vindt het ook wel wat laat worden om nog van een nieuwjaarsmeet '15 te spreken laat staan dat ik dan nog wil zoenen. :+

14-2 is niet meer beschikbaar 7-2 blijft de enige datum voor mij.
 
Gezien het geweldige enthousiasme heb ik reeds besloten hier geen tijd meer aan te besteden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan