Die kan je gewoon verstellen in hoogte!
Dat kan zowel grof (armpje van de schakelas afhalen en in een ander groefje er weer opsteken) als fijn (dat verbindingsstaafje kan je langer/korter maken door de stangkoppen te verdraaien op die as (wel eerst de borgmoertjes lossen)).
Succes!
Oh, dat valt mee!
Mooi iets voor komend weekend!
ik woon in amersfoort.
de velgen komen van een zxr 750 uit 94 en dat past precies voor is het 120/ 70 -17 en achter 180/55-17 het enige wat er af is gegaan is de kettinkast
de velgen komen van een sloper en kwam met tandwiel etc., verder heb ik een groter voortandwiel ivm ietsje meer pk's ( nokkenas en wat aan de carburatie gedaan ) de uitlaat scheelt ook zo'n 5pk ik zoun hem eigenlijk een keer moeten laten testen hoeveel hij nu heeft.
ik moet wel zeggen dat hij nu veel strakker op de weg ligt zeker in de bochten.
je blijft bezig op deze manier, er zit nu ook een klein windraampje op ivm de wind met lange ritten.
Geen offset voortandwiel nodig?!Ik had een extra motor om van alles af te halen en het is al een tijdje geleden het enige wat ik nu heb veranderd is de achter band ik heb er nu 1 maatje dunner onder rijdt net zo goed maar lijnt beter uit. tandwielen heb ik zo overgezet. no problem
Hallo Zephyr-lovers,
Ik heb een mooie Zephyr 750 te koop voor € 1400,-
Verdere info onder de rubriek motoren te koop.
[afbeelding]
Geen offset voortandwiel nodig?!
Nice!
Op mijn GPz had ik een tamelijk prijzig voortandwiel van Krüger & Julinger nodig om de ketting recht en om de band heen te krijgen. Maar goed, die ging dan ook van 130 naar 180mm.
Je moet het alleen doen voor de looks...Leuke motor!
Heb er al één, anders had ik het wel gewetenDas ook best een verschil! Ik heb nu achter 150. Van 150 naar 180 vind ik al best een aardig verschil...
Maar goed, met een andere kleur en wielen voor mijn Zephyr ben je ook flink wat € verder... Dus ik denk er nog even een seizoen over na, misschien ruil ik 'em volgend jaar wel in
Hey, ik had ook al een keer gelezen in het 3D-topic dat jij met je GPz bezig was in SW. Zou ik misschien jouw tekening van het blok kunnen ontvangen? Ik wil een spruitstuk tekenen voor een nieuwe turbo voor mijn GPz namelijk
Laag stationair? Nee...
Wel laagtoerig op drie pitten lopen en zuipen als een ketter
Laatste tank 1:13... niet goed! Vroegâh haalde ik altijd 1:17.
Binnenkort eens naar kijken
Bedankt voor je reactie!Dat heb ik ook een keer gehad het bleek een kapotte bougiedop deze had een breukje van binnen (klemmetje)
wat ook goed helpt is 98 tanken dan loopt hij een stuk netter ( die van mij dan )
suc6
Helaas geef ik het 3D-Model van m'n GPz750-blok niet zomaar weg.Hey, ik had ook al een keer gelezen in het 3D-topic dat jij met je GPz bezig was in SW. Zou ik misschien jouw tekening van het blok kunnen ontvangen? Ik wil een spruitstuk tekenen voor een nieuwe turbo voor mijn GPz namelijk
De turbo heb ik al getekend:
[afbeelding]
Dan niet... doe ik het zelfHelaas geef ik het 3D-Model van m'n GPz750-blok niet zomaar weg.
Zitten nl. ontzettend veel uurtjes in.
[afbeelding]
Greetz, Q
Afgelopen weekend ruim 1000 km door Zuid-Limburg gereden.
Erg mooie omgeving daar!
De Zephyr heeft zich daarbij uitstekend gehouden (met een verbruik van gemiddeld 1 op23)
Wel zijn de clip-ons erg oncomfortabel helaas. Ik krijg snel last van mijn schouders en langzame bochten zijn moeilijk te nemen...
Ik zou dus eigenlijk hogere clip-ons moeten nemen, dan heb je denk ik een betere tussenweg tussen origineel en dit. In snelle bochten is dit namelijk wel weer fijner...
Een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er nog wel meer, maar weet niet waar die zijn geplaatst
heb mijn foto's op de pc van pa geplempt!Wat is ook alweer jouw photobuckertlink?
Een stuur huren, klinkt handig. Als het niet bevalt koop je hem niet. Waar haal je die dingen? Heb jij er niet toevallig nog één liggen?
dasmnie duur! is dat geen idee eerf?