Elmow,
Ik heb een verbouwd exemplaar staan, zie ook Motorstek.
Heb de motor al 7 jaar en ben al een tijdje in dubio wat ik ermee wil.
Mocht het je smaak zijn dan hoor ik wel van je.
[img=500]http
/www.motorstek.nl/download/97160/ab0a62023e3c51e109d98585d3c632f5[/img]
[img=500]http
/www.motorstek.nl/download/97159/876b08537794d799be2f2786c5f89ac3[/img]
Volledig RVS uitlaatsysteem (zwak punt bij de Zephyr!) + RVS dempers + uitneembare dBkillers
Clip-ons (normaal stuur aanwezig)
Tailrisers (motor stuurt daardoor scherper/lichtvoetiger)
Nieuwe binnenpoten in de voorvork
Nieuwe binnenveren (progressief), olie en keerringen in de voorvork
Staalomvlochten remleidingen
Volledig verchroomde koplamp
Custom lamporen
Kleine knippertjes
Bar-end spiegels
Onderkuip
Spuitwerk...
Taartschep ingekort
Linker blokdeksel voorzien van kunststof glijbus voor de schakelpook (lubberen allemaal uit bij de 750's)
K&N luchtfilter, Iridium bougies, gasnaalden voor een ZRX van FactoryPro
76 pk aan het wiel, in plaats van fabrieksopgave: 72 aan de kruk