Kawasaki ZX 650 1978 Bruut geweld voor weinig gel

rene1

MF'er
3 apr 2003
79
7
aalsmeer
Kawasaki ZX 650 1978

Bruut geweld voor weinig geld!!

foto komt nog

Geen wegenbelasting!!!

:}
 
Laatst bewerkt:
En ja hoor :Z

Dit keer door iemand die eigenlijk zo moeten weten hoe je iets te koop moet zetten, gezien de dagen dat ie op MF is.
Alhoewel er maar enkele posts zijn B|

Eerst zo min mogelijk informatie geven, en je dan afvragen waren niemand de motor wilt kopen |(



Schiet op met die foto en uitgebreide info :Y
Dat had je al in je eerste post moeten doen, l*mmel ;)
 
Je hebt helemaal gelijk hemkes, is is een Z 650.

Maar op deze info zitten jullie natuurlijk niet echt te wachten, maar op een.......{{{{{{{{{{{{FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO}}}}}}}}}}}}}

Sorry dudes, ik probeerde het vanavond nog met mijn T-Mobile MDA + walk-in internet. Als je de camera op flitser zet, gaat er continu een lamp branden, waardoor de foto zo zwart als roet is. Ja, dan kan je natuurlijk nog geen kawa zien hè!! Maar dit ff ter zijde, als ik morgen uit mijn nachtdienst kom ga ik bij zon's opgang hele mooie foto's maken en up-loaden.....

Gr. René uit Aalsmeer
 
Je hebt helemaal gelijk hemkes, is is een Z 650.

Maar op deze info zitten jullie natuurlijk niet echt te wachten, maar op een.......{{{{{{{{{{{{FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO}}}}}}}}}}}}}

Sorry dudes, ik probeerde het vanavond nog met mijn T-Mobile MDA + walk-in internet. Als je de camera op flitser zet, gaat er continu een lamp branden, waardoor de foto zo zwart als roet is. Ja, dan kan je natuurlijk nog geen kawa zien hè!! Maar dit ff ter zijde, als ik morgen uit mijn nachtdienst kom ga ik bij zon's opgang hele mooie foto's maken en up-loaden.....

Gr. René uit Aalsmeer
Jaja, die 'hemkes' vraagt je het 'hemd' ;) van het lijf :Y



*O* vandaag fotoos *O*
 
Je hebt helemaal gelijk hemkes, is is een Z 650.

Maar op deze info zitten jullie natuurlijk niet echt te wachten, maar op een.......{{{{{{{{{{{{FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO}}}}}}}}}}}}}

Sorry dudes, ik probeerde het vanavond nog met mijn T-Mobile MDA + walk-in internet. Als je de camera op flitser zet, gaat er continu een lamp branden, waardoor de foto zo zwart als roet is. Ja, dan kan je natuurlijk nog geen kawa zien hè!! Maar dit ff ter zijde, als ik morgen uit mijn nachtdienst kom ga ik bij zon's opgang hele mooie foto's maken en up-loaden.....

Gr. René uit Aalsmeer

Denk dat deze man nooit uit de nachtdienst is gekomen of dat er in Aalsmeer geen zonsopgang meer is geweest sinds 27 oktober 2006
 
Nou zeg! Het duurde ff hè?

Ik hoop dat de foto's een beetje te zien zijn? Ik heb ze tenslotte geschoten met'n telefoon (wat 1 techniek hè? zo'n telefoon met camera!)

voorband is nieuw
achterband ken net
keting+tanden zijn nog ok
km-teller werkt niet (tandwieltje in wielhuis moet vervangen worden, kabel is goed)
Ooit zwart geverft, maar geen roest.
carburateur gerepareert, alleen rubber-ringen tussen carb. en inlaatspruitstuk vergeten, maar liggen onder de buddyzit. Geen probleem met rijden, omdat het zonder ook wel luchtdicht is.
Het blok is als gewoonlijk in top conditie en loopt perfect, voor een blok met een ton op de teller.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan