Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki ZX-6R < 1996..

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Ik meen ooit ergens eens gelezen te hebben dat de ZX-6R van voor 1996 niet zo geweldig is. Is er hier iemand die daar wat meer over kan vertellen of misschien een url heeft?
 
Zoek je ruzie? Oke wat afwerking betreft zijn ze wat minder, maar het gaat toch om het rijden!

Met vermogen en stuurgedrag zit het wel goed. Stabiliteit is oke, alleen bij lage snelheden (<50 kph) stuurt een CBR600 beter.
 
Laatst bewerkt:
Nou, er staat bij jou toch echt als ondertekst

\'De storthoop heeft gesproken\'

Daaruit zou je wat kunnen opmaken, toch?
 
Ik meen ooit ergens eens gelezen te hebben dat de ZX-6R van voor 1996 niet zo geweldig is. Is er hier iemand die daar wat meer over kan vertellen of misschien een url heeft?
Dat meen je niet!
Heb twee jaar zo een gereden en heb er ruim 46.000 km opgezet. Goed ding, geen problemen mee gehad en reed ook goed.

Kan em aanbevelen!

 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook al een versleten. Toppertje van een machine (was mijn eerst fiets). De latere zx6-en kennen meer problemen. Als je ereen kunt kope, doen ...
 
Die Kawa is indertijd nog motor van het jaar geweest.
Nieuwere motoren zullen waarschijnlijk wel weer beter zijn, maar dat wil niet zeggen dat het vorige model slecht was.
 
Rij nu gedurende 4a5 maanden met een 97 wel mode 96 ZX6R heb hiervoor al meerdere motoren gehad maar na 3 jaar stoppen en onderussen getrouwd en kind dus budget wat kleiner maar deze gekocht.

Vind dat hij heel lekker rijd is enkel in snelle bochten nogal zenuwachtig (mischien de banden)

fots staan op mijn homepage

Groetjes
 
Vind dat hij heel lekker rijd is enkel in snelle bochten nogal zenuwachtig (mischien de banden)

fots staan op mijn homepage

Groetjes

Zal idd een banden of veringkwestie zijn. Want de mijne is zeker niet nerveus, eerder superstabiel naar mijn gevoel. Hoe hoger de snelheid hoe stabieler de motor. Zeker in 160+ bochten gedraagd de motor zich voorbeelding. Wat voor banden heb je eronder? Ik rijd met BT010\'s.

Hier een review van www.motorcyclenews.com


Zegt genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Heb in Assen een ZX-6R gevonden, maar die gozer heeft morgen eerst al een andere kijker. Word dat niets, hoor ik nog van hem.