Kawasaki ZX-6R 2004 (evt 25KW)

MajestiC

Die hard MF'er
25 okt 2008
693
0
Ondanks dat de motor me zeer goed bevalt wil ik na 2 jaar toch is gaan kijken naar iets anders. Op onderhoud is nooit bespaard, alle beurten zijn keurig via schema door een dealer uitgevoerd en afgestempeld in het onderhoudsboekje. Vorig jaar (3000KM geleden) is er een grote beurt gedaan waarbij de filters, olie, bougies, ketting en tandwielen zijn vervangen. Tevens zijn toen de kleppen gesteld. Voorlopig zonder zorgen rijden dus. Alle facturen zijn aanwezig.
De KM stand bedraagt op dit moment 34300 en de kawa staat op prima banden.

Momenteel staat de motor op papier op 25KW, de motor zelf is echter gewoon onbegrensd. Zowel omzetten op papier naar vol vermogen is zeer simpel als het monteren van het 25KW setje. Set kost 25 euro bij de dealer.

De kawa heeft de volgende extra's:

Scorpion demper met E-keur en DB killer.
Datatool alarm met afstandbediening (incl. inbouwings certificaat)
Led knipperlichten voor en achter
Kleine kentekenplaatshouder
Donker kuipruitje
Pilot 6000K Xenon
R&G valdoppen
Pazzo look-a-likes rem en kopppelingshendel (niet op de foto)
Carbon zijpanelen (niet op de foto)
Carbon heelplates (niet op de foto)


Alle originele onderdelen zijn nog aanwezig, evenals de originele demper.

DSC_0001.jpg


DSC_0005.jpg


DSC_0006.jpg


DSC_0007.jpg


DSC_0008.jpg


DSC_0009.jpg


DSC_0013.jpg


DSC_0036.jpg


Vraagprijs: 4700
 
...Kom zelf uit Zoetermeer, maar ben nog druk bezig met motorrijbewijs. Had je deze niet een half jaar later kunnen plaatsen? :'(

Skopske voor deze mooie fiets die ik zekerweten ook ga aanschaffen.
 
Zeer veel interesse van deze kant, maar moet eerst me eigen zx6r van 98 nog kwijt anders geen plek.

Kan ik de kawa niet reserveren bij je? 8-)
 
Ik heb weinig haast met verkopen. De motor staat daarom ook nog niet op marktplaats of iets. Mocht je serieus geintereseerd zijn hoor ik het wel!
 
is precies de motor waar ik naar zoek, perfect ;)
moet alleen mijn zxr400 nog kwijtraken, maar als het goed is komt er begin april iemand die ophalen. als deze dan nog te koop staat wil ik wel eens langskomen :)
 
Laat het maar weten. Kijken kan altijd en de koffie staat klaar! ;)
 
Niemand interesse in een mooie en nette fiets voor aankomend seizoen?
 
Thanks, hoewel de credits voor de foto's toch echt naar een vriend van me gaan ;)

Enne 3900 is echt te weinig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan