Kawasaki ZX6R model 2003, 25 kW op kenteken!

Mark-J

MF veteraan
9 apr 2007
17.425
1
Amsterdam
Bij deze zet ik mijn Kawasaki ZX6R met 25 kW op kenteken te koop (motor is in 2005 op kenteken gekomen).

De motor heb ik vorig jaar gekocht bij een motorzaak, de motor heeft toen bij 22.500 km een grote beurt gehad. Momenteel staat er 32.500 km op de teller en is er onlangs nieuwe olie en een filter op/in het blok gegaan. Hieronder een aantal belangrijke punten omtrent de motor:

- Onlangs nieuwe set banden gemonteerd (Conti Road Attack), nog goed voor vele kilometers!
- Ongeveer 2000 km terug nieuwe remblokken gemonteerd (gesinterde Lucas blokjes).

Verder is de motor voorzien van vele extra’s, hieronder staan een aantal genoemd:

- Stalen remleidingen in kleur.
- Vele carbon onderdelen.
- Smoke dubble bubble kuipruitje.
- Mivv GP demper (dB-killer aanwezig, dan ook voorzien van E-keur).
- Valtermoto uitlaatbeugel.
- Verstelbare koppelings- en remhendel.

De motor heeft op de linkerzijde wat lichte gebruikerssporen in de vorm van krassen en een schaafplekje op het dynamodeksel (zit nu carbon cover overheen).

Hieronder nog een aantal foto’s om het af te maken:

1322644443_5_M1sD.jpeg


1322644467_5_uPA3.jpeg


1322644510_5_nbmk.jpeg


1322644566_5_c7Wm.jpeg


Last but not least, als vraagprijs vraag ik 5250 euro. Inruil van een Z750, Z1000 of andere snelle naked is mogelijk.
 
Hoe klinkt die Mivv, toevallig een filmpje van :?

Tevens kickje *D
 
Laatst bewerkt:
Klinkt zeker lekker! (http://www.youtube.com/watch?v=HR8tp4jkE6g&feature=related)

Ziet er ook mooi uit dat pijpje, niet zo achterlijk lang zoals de meeste dempers uit die periode.
 
Ik vind dit toch echt een van de wreedste 636e die ik heb gezien ,,, nu moet ik alleen nog ff een bank overvallen.. dan kom ik langs :P
 
Onwijze gafe bike alleen zo jammer van de schade.
Blijft altijd lastig om een fiets met schade te kopen anders was je hem nu kwijt.
 
Laatst bewerkt:
schade _O-

dat ding heb echt geen schade hoor, het is een klein plekje waar een nette carbon cover overheen zit :Y

je frame krom, slag in je velg, blok met een tik, roest overal na een schuiver, diepe krassen, dat noem ik schade.

deze motor is echt in goede staat :Y
 
Jammer MJ -O-

Heb je al op zo'n naked gereden?

Ik vond het superchill, maar o wat miste ik m'n 6je -O- 140 en je wordt zo van de zadel geblazen, daarnaast vond ik de achtervering veeeeeeel te slap om lekker sportief mee te rijden (kan wat aan gedaan worden natuurlijk).

Maar goed! Succes!

Prachtige fiets mensen, en de beschadiging is dermate klein dat je er zo langs loopt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan