Kawasaki Zx6R te koop! Slechts 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag ik je nou gister bij t Roc? ff wennen normaal rij je op een andere toch? (Kickje!)

Hey, ja ik moet nog 4 vakken afsluiten voor mijn diploma...

Dan ben jij vast de nicht van mark :Y Ik heb al meer als een half jaar deze motor hoor, maar ik heb nog maar 1 punt te gaan op het rijbewijs dus is het slimmer om eens voor iets anders te gaan kijken i.p.v. dit 105 pk sterke monster :')
 
Op zich wel interesse, alleen moet ik ff wachten op mijn salaris 14&15sep...
Waar staat deze ergens? En is deze wel op 25kw (legaal) te krijgen?
 
Op zich wel interesse, alleen moet ik ff wachten op mijn salaris 14&15sep...
Waar staat deze ergens? En is deze wel op 25kw (legaal) te krijgen?

:Y Voor zover als ik weet kost dat enkel een nieuw kentkenbewijs papiertje...

Schroefje voor 25kw heb ik nog ergens liggen, en aan de uitdraai kan ik ook weer komen. Ik reed altijd met uitdraai, en heb daar nog nooit gezeur mee gehad.

Motor staat in culemborg, en als u zeer geintresseerd bent wil ik de 25kw schroef er wel voor u inplaatsen :Y

Gr. Guido
 
:Y Voor zover als ik weet kost dat enkel een nieuw kentkenbewijs papiertje...

Schroefje voor 25kw heb ik nog ergens liggen, en aan de uitdraai kan ik ook weer komen. Ik reed altijd met uitdraai, en heb daar nog nooit gezeur mee gehad.

Motor staat in culemborg, en als u zeer geintresseerd bent wil ik de 25kw schroef er wel voor u inplaatsen :Y

Gr. Guido

25 kW op je kentekenbewijs dmv een uitdraai is volgens mij niet mogelijk.
RDW wil namelijk officiele gegevens hebben van de importeur.
Dat was toen namelijk het geval en mijn SV.
Officieel kitje besteld bij de importeur en deze gaven vervoglens ook een importeursverklaring af. Mijn oude kenteken opsturen PLUS die verklaring en toen kreeg ik 1,5 week later m'n nieuwe kenteken door de bus.

Als je een stelschroefje hebt plus een bijbehorende uitdraai zou dit wel voldoende moeten zijn. Al loop je wel de kans dat je gepakt wordt en dat oom agent niet eens is met jou toedoen. Deze gevallen zijn bekend en na een rechtzaak werd de rijder in gelijke gesteld.

It's up to you :).

Wel nette bike voor die prijs iig, zit nog steeds te twijfelen. Fiets erbij is altijd leuk en vooral voor dat prijsje...
 
Zo dat was snel :) bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen...

Maar zoals ik al zei, ik ben cker geinteresseerd, maar heb het geld nog niet...
Nog 1 vraagje: kan ik dan gewoon zo bij de rdw een nieuw kentekenbewijs aanvragen met 25kw vermogen? Of moet ik daar langs rijden en alles na laten kijken/keuren?

Gr. Martijn
 
Zo dat was snel :) bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen...

Maar zoals ik al zei, ik ben cker geinteresseerd, maar heb het geld nog niet...
Nog 1 vraagje: kan ik dan gewoon zo bij de rdw een nieuw kentekenbewijs aanvragen met 25kw vermogen? Of moet ik daar langs rijden en alles na laten kijken/keuren?

Gr. Martijn

Op rdw.nl kan ik niks vinden.....

Eerlijk gezegt weet ik het niet. Ik weet dat het mogelijk is maar hoe dat precies in zijn werking gaat weet ik niet. Maar zoals gezegt, hoezo rij je niet gewoon met een uitdraai rond? Als je al een klote agent tegenkomt kan hij je nog niks maken aangezien de motor niet meer vermogen als 25kw heeft....

ook in een geval van een ongeluk weet ik mij geen enkel geval te herinneren waarbij de motorrijder niet door de verzekering werd gedekt omdat hij niet ''officieel'' 25kw was.

Maar dat is aan jou ;)

Een keer komen kijken mag ook altijd he :9
 
Ik heb net een mailtje gestuurd naar lemstramotoren in Alkmaar, die zullen het vast wel weten...
Waarom? Ik weet dat het ook met een uitdraai kan, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik, mocht ik wel aangehouden worden...

Ik kom liever pas proefrijden, als ik zeker weet dat ik het geld heb. Ook voor jou vertrouwen, mocht ik bijvoorbeeld aangereden worden tijdens de proefrit of onderuit gaan, dan koop ik hem zoiezo en heb jij tenminste je geld...

Gr. Martijn
 
Ik heb net een mailtje gestuurd naar lemstramotoren in Alkmaar, die zullen het vast wel weten...
Waarom? Ik weet dat het ook met een uitdraai kan, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik, mocht ik wel aangehouden worden...

Ik kom liever pas proefrijden, als ik zeker weet dat ik het geld heb. Ook voor jou vertrouwen, mocht ik bijvoorbeeld aangereden worden tijdens de proefrit of onderuit gaan, dan koop ik hem zoiezo en heb jij tenminste je geld...

Gr. Martijn

Snap ik :Y

Nou, dan hoor ik mischien nog wel van je rond de 15e :W
 
Voorbandje ga ik trouwens volgende week laten vervangen door een sportmax, aangezien deze bijna versleten is....

oud:

Foto-BF4IPJML.jpg


Nieuw:

Foto-ECUGTOLM.jpg


:)
 
Kickje.

Kan je niet beter proberen een goeie topkuip te scoren en 'm dan verkopen? Heb je denk ik veel meer animo, deze voorkap is best wel lelijk dus dat maakt een groot verschil :)
 
Wat heb je gedaan kerel ? :')

Te hard gereden.....

1é punt gekregen toen ik met 3 weken het rijbewijs opzak op een 80 weg een vrachtwagen inhaalde en precies toen werd gelaserd... (123km/h)
2e punt ongeveer een half jaar geleden gekregen toen ik over een parralelweg reed (de grote weg ernaast werd verbouwd....) waar altijd 50 was toegestaan, maar door de werkzaamheden die totaal niet op die weg waren mocht je er nog maar 30.... Ik reed 63, 60 na correctie dus ook weer precies een punt |(

2 keer fout geweest, eigen schuld dikke bult, maar ik ken mezelf en ik weet dat het op deze manier niet lang gaat duren tot puntje 3 erbij komt, dus ik blijf denk ik( :') ) een tijdje van de supersports af aangezien ik in mei 2010 pas mijn rijbewijs heb gekregen -O-
 
Te hard gereden.....

1é punt gekregen toen ik met 3 weken het rijbewijs opzak op een 80 weg een vrachtwagen inhaalde en precies toen werd gelaserd... (123km/h)
2e punt ongeveer een half jaar geleden gekregen toen ik over een parralelweg reed (de grote weg ernaast werd verbouwd....) waar altijd 50 was toegestaan, maar door de werkzaamheden die totaal niet op die weg waren mocht je er nog maar 30.... Ik reed 63, 60 na correctie dus ook weer precies een punt |(

2 keer fout geweest, eigen schuld dikke bult, maar ik ken mezelf en ik weet dat het op deze manier niet lang gaat duren tot puntje 3 erbij komt, dus ik blijf denk ik( :') ) een tijdje van de supersports af aangezien ik in mei 2010 pas mijn rijbewijs heb gekregen -O-

Ai dat is wel pech hebben ja, tot wanneer moet je eigenlijk met het punten rijbewijs?

Plus volgens mij heb je dan toen je 63 reed geluk gehad, normaal is het toch zo als je het dubbele toegestane snelheid rijd of 50 te hard dat je je rijbewijs kwijt bent?
 
Ai dat is wel pech hebben ja, tot wanneer moet je eigenlijk met het punten rijbewijs?

Plus volgens mij heb je dan toen je 63 reed geluk gehad, normaal is het toch zo als je het dubbele toegestane snelheid rijd of 50 te hard dat je je rijbewijs kwijt bent?

Met dat laatste dreigde hij inderdaad, maar hij was het met me eens dat ik niemand in gevaar bracht met de snelheid en verder had ik de zaakjes goed op orde (25kw etc :') ) dus hij liet het erbij zitten omdat het precies 30 te hard was *O*

Maarja, dan krijg je een bon van 223 euro terwijl de agent zelf al zei dat ik hier niemand mee in gevaar bracht _O- :') Nou, ik heb net al een beetje mee-gepost in het topic over de boete verhogingen, en dit is gewoon het perfecte bewijs dat het pure onzin is dat het in het belang van de verkeersveiligheid zou zijn.....

En ik moet nog tot 25-05-2015 :')
 
Het voorbandje gaat er trouwens nog niet onder, ik probeer deze namelijk los te verkopen aangezien ik het liefst gewoon een Bridgestone set onder de motor wil behouden!

Wel ga ik natuurlijk een ander bandje halen, maar wanneer deze eronder zit durf ik niet te zeggen :N

(band krijg je er wel bij mits niet verkocht!!)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan