Kawasaki ZX7R te koop

MrLegs

Rookie
21 nov 2005
10
0
Amsterdam
Ik rijd nauwelijks meer met deze heerlijke motor en denk dat iemand anders er veel meer plezier van zal hebben. De motor is van bouwjaar 1996 en heeft 58700 km gelopen.

Deze motor is behoorlijk getuned met:
- carbon Remus uitlaat met dubbele pijp (achterop zitten is nu lastig)
- Amerikaanse achter en remlichten
- geïmporteerde zx7r handvatten
- carbonlook spatbord achter
- getint bubble kuipruitje
- carbonlook spiegels met geïntegreerde richtingaanwijzers

Alle orginele items (uitlaat, voetsteuntjes, beugels, kont) heb ik er ook nog bij. Daarbij heb ik een nauwelijks gebruikte rode bagster erbij (leren tanktas met leren tankhouder).

Ik heb de motor altijd goed in onderhoud gehad, dus hij is helemaal ok.

Voor 2250 eur is ie van jou. Prijsdaling --> 1750 eur.

Foto's importeren lukt even niet, maar ik heb ze op mijn Picasa webalbum staan.
http://picasaweb.google.nl/pietbeentjes/KawasakiZX7R750CcRacer#
 
Laatst bewerkt:
toch gelukt om er een paar in een forumbericht te plakken :)

DSC03906.JPG

DSC03905.JPG

DSC03907.JPG

DSC03908.JPG

DSC03911.JPG
 
hij heeft meer vermogen dan standaard. precieze details kan ik je niet geven, omdat het meeste ombouwwerk door de vorige eigenaar is gedaan.
 
Nog weinig reactie.
Wat vinden jullie van de motor? Is de prijs-kwaliteit verhouding ok? Zijn er vragen?
Of is het gewoon niet de tijd in het jaar om een motor te kopen :)
 
Nog weinig reactie.
Wat vinden jullie van de motor? Is de prijs-kwaliteit verhouding ok? Zijn er vragen?
Of is het gewoon niet de tijd in het jaar om een motor te kopen :)


Is met motoren net als met vogels. In het voorjaar leg je een ei en in het najaar maak je dat je naar het warme zuiden vliegt. Of zoiets.

Mooie machine, prijs al ook wel ok zijn. Maar " bad timing.." 8-)
 
Laatst bewerkt:
dat is wel heel mooi om te zien dat mijn oude beestje nog steeds in topvorm is,
dit was mijn 2e motor en aangezien ik er nu al 3 daarna heb aangeschaft is deze nog steeds een gruwelijk dik ding.

oh ja die aanpassingen heb ik toen der tijd nog gedaan.

succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Goed om te horen dat je er nog lol in hebt. Maar het scheelt ook wel als je partner motor kan en wil rijden. Mijn partner wil wel achterop, maar niet deze superfiets :)
En dan pak je in de praktijk niet zo vaak de motor je zou willen.

Wij gaan dus naar wat comfortabelers kijken nadat we deze hebben verkocht.

Wat rijd jij nu eigenlijk? Schijnbaar vrij intensief in ieder geval als je sindsdien al 3 motoren hebt 'versleten'.
Ik heb deze in 2005 van jou gekocht.
 
ja 2005 dan zijn we ook 6 jaar verder toch,
nee ik heb na die jij nu hebt een r6 van 1999 gekocht en daar mee begonnen op het circuit te rijden, dat beviel zo goed en de r6 kon mijn gewilde tempo niet aan heb ik een r6 uit 2003 gekocht met injectie.

die was compleet circuit af en ik reed bijna niet meer op de weg ivm mijn altijd te hoge snelheid.
met die r6 heb ik super veel lol gehad alleen werd het me allemaal te prijzig en aangezien het op de weg nog steeds niet hard genoeg kon heb ik nu een husqvarna te450 uit 2005.

daar zitten nu wel weer weg wielen in want in de zomer is de bossen ook niks.

en ja met een kleine van een maand of 9 is de tijd niet meer zo voorhanden als eerst dus zo is het wel goed.

succes met de verkoop.
 
achterop zitten is wel mogelijk. er zit gewoon een buddy seat op en je kunt met 1 voet op het stepje en de andere voet op de carbonuitlaat.
of je kunt de standaarduitlaat erop zetten en het rechterstepje ook monteren (al die onderdelen krijg je er bij).
 
Terug
Bovenaan Onderaan