Kawasaki zx7r

Appiekawasaki

Rookie
25 apr 2021
9
0
Mijn motor heeft een warm loper gehad heb ander motor blok erin gezet maar sinds die tijd maakt die dit geluid
Iemand een idee??
 

Bijlagen

  • 20210425_192106.mp4
    46,6 MB
Laatst bewerkt:
Dit blok heeft nog niet gelopen in jouw motor begrijp ik ? Dit zijn dus de eerste startpogingen ? Lijkt mij als geen benzinetoevoer ? Hoor je de benzinepomp op druk komen ? Alle zekeringen gechecked ? Dodemansknop staat goed ? Koppeling-schakelaar, standaard-schakelaar en evt. omval-schakelaar gechecked ? Nieuwe, danwel juiste bougies gemonteerd ?
 
Dit blok heeft nog niet gelopen in jouw motor begrijp ik ? Dit zijn dus de eerste startpogingen ? Lijkt mij als geen benzinetoevoer ? Hoor je de benzinepomp op druk komen ? Alle zekeringen gechecked ? Dodemansknop staat goed ? Koppeling-schakelaar, standaard-schakelaar en evt. omval-schakelaar gechecked ? Nieuwe, danwel juiste
 
Blauwe rook, witte rook, of zwarte rook ? Oftewel : Olierook, koelvloeistofrook, of benzinerook ? Als ik het goed zeg..
Ik gok op witte, dus koelvloeistofrook vanwege het water (koelvloeistof..?) lekken. Zou de koppakking lek kunnen zijn ? Of zeg ik nu iets heel raars ?
 
Blauwe rook, witte rook, of zwarte rook ? Oftewel : Olierook, koelvloeistofrook, of benzinerook ? Als ik het goed zeg..
Ik gok op witte, dus koelvloeistofrook vanwege het water (koelvloeistof..?) lekken. Zou de koppakking lek kunnen zijn ? Of zeg ik nu iets heel raars ?
Dat dacht ik eerste instantie ook maar bij de motor zaak hier zei dat het ook kon dat de waterpomp kapot was maar witte rook
 
Terug
Bovenaan Onderaan