Kawasaki ZX9-R 2004 Full options

Tsja, als ik nou nog een berg geld over had, zou ik er best nog 1 willen ;). Maar die van jou ziet er toch echt wel strak uit hoor. behalve een hugger is ie gewoon helemaal af. En dan heb ik 't nog niet eens over het rijden, echt een allround billenknijper dit apparaat :+.

Die hugger heb ik er expres niet op gedaan. Vond ik een beetje teveel van het goede worden, Een undertail vond ik voldoende. Maar voor de nieuwe eigenaar zet ik er graag een op, kost ie wel iets meer als nu.. :P
 
Misschien moet je hem toch ook maar weer op marktplaats zetten. Ik heb de mijne verkocht en ik heb toen die gereserveerd op marktplaats stond, omdat de koper nog op zijn geld moest wachten nog een paar reacties gehad, dus ik denk dat er wel animo is, alleen niet op MF.
 
Helemaal mee eens! Een hugger hier bij is overdone.
And up.

:N Hugger is een must, ook voor prakische voordelen, en staat juist gaaf.

Ik mis de stalen remleidingen nog, voor de rest helemaal af, goeie prijs, maar tjongejonge, je komt 't ding aan de straatstenen niet kwijt lijkt 't wel, -O-

Het blijven supermooie supersnelle fietsen, heb net zelf nog even gereden met m'n 2000-tje, mijn hemel wat trekt dat ding idd, als je het gas er echt even opzet. :o :Y 8-)

Kick!
 
:N Hugger is een must, ook voor prakische voordelen, en staat juist gaaf.

Ik mis de stalen remleidingen nog, voor de rest helemaal af, goeie prijs, maar tjongejonge, je komt 't ding aan de straatstenen niet kwijt lijkt 't wel, -O-

Het blijven supermooie supersnelle fietsen, heb net zelf nog even gereden met m'n 2000-tje, mijn hemel wat trekt dat ding idd, als je het gas er echt even opzet. :o :Y 8-)

Kick!

Ach, ieder z'n smaak he. 't Valt inderdaad niet mee m kwijt te raken. Aan de prijs kan het niet liggen denk ik. Hoe is het met de Heavy demper?
 
Terug
Bovenaan Onderaan