Kawasaki Zx9r

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

MF veteraan
31 mei 2004
2.596
0
Te koop aangeboden Kawasaki Zx9r!
Ik heb deze motor in December 2007 gekocht bij Brons motoren met een half jaar garantie, deze is inmiddels verlopen.
Bouwjaar 1998
De motor heeft 34.000 km gereden en is werkelijk in nieuw staat! Geen schade of iets dergelijks!

Hij heeft toen ik hem gekocht heb een beurt gehad incl.
Kleppen stellen
Olie + filter, luchtfilter, remolie enz.
Nieuwe voorvorkkeringen

Ik heb hem gekocht met 31.000 op de teller, heb er dus maar 3.000 km mee gereden.

Opties:
Hugger
Scm alarm met 2 afstandbedieningen en start onderbreker
Viper uitlaat (origineel aanwezig)
Banden goed, Michelin pilot sport.
Er zit ook een zwart kuipruitje op!
Edit: carbon kroonplaatcover en carbon tankpad

Ik verkoop hem om 2 redenen;

1 Mijn rijbewijs is ingevorderd en een boete, bedrag weet ik nog niet omdat ik moet voorkomen

2 Ik heb 1 circuitdag gedaan op Assen en dat is zo goed bevallen dat ik er mee door wil gaan, inruil circuitmotor is eventueel bespreekbaar

Ik heb gewoon geen plezier met het op de weg rijden :/

Prijs € 4200,- 4100 !! Laatste wijziging 3900!

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Zucht,..

Ik begrijp je beweegreden volledig, Ik heb ook zo'n groen monster die in de garage op mijn rijbewijs staat te herkauwen. De mijne is welliswaar een 94'er, maar ook die dagen je enorm uit.

Succes met de verkoop, mooie fiets!

Freez
 
Zucht,..

Ik begrijp je beweegreden volledig, Ik heb ook zo'n groen monster die in de garage op mijn rijbewijs staat te herkauwen. De mijne is welliswaar een 94'er, maar ook die dagen je enorm uit.

Succes met de verkoop, mooie fiets!

Freez

Tja, ik denk dat er wel meer motorrijders zijn die het minder vinden worden. Tuurlijk hoor je op straat niet hard te rijden, maar ja....Het is niet makkelijk om je in te houden :N
 
Waarom niet ombouwen tot een circuitmotor?

Heb ik over gedacht, maar daar vind ik hem ten eerste te mooi voor, hij is echt puntgaaf. En ik vind hem wat te lomp voor het circuit, wil liever een wat nieuwer model. Bijvoorbeeld R6, cbr600rr, of suzuki 600/750 en dan vanaf 2000. Plus daar komt bij dat wanneer je een motor koopt die circuit klaar is hij is voorzien van vering en alles.
 
Laatst bewerkt:
Voorvork keringen zijn trouwens ook onder garantie vernieuwd!
 
Nieuwe foto

full


Als je er op klikt word ie groter ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi motor, alleen vind ik juist groen dus totaal geen mooie kleur voor een motor. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan