Kawasaki Zxr 750 streetfighter nu 1250,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey dave, jammer dat ie alweer te koop staat dacht dat je er wel happy mee zou worden. Blijft indd een dikke motor en is wat lomp/zwaar. als je een degelijke 600 zoekt zou ik voor een cbr600f gaan, heb ik nu ook en bevalt uitstekend!

kickje voor deze bike hopende dat ie nu bij iemand komt die hem echt kan waarderen.

die cb250 die die gxr1300 eruit remde was btw die maat van me die ook op deze bike gereden heeft.
 
@xander je hebt mail.
@buusie idd is een beest van een machine, maar toch te zwaar voor mij, ik kan er niet mee omgaan. ik zit te denken aan iets van een zx6r ofzo. sportief en handelbaar.

kick omhoog deze bike is er nog!
 
'Dikke Kawa ZXR 750 Streetfighter (ruilen of 1350,-)' > 'Kawasaki Zxr 750 streetfighter nu 1250,- '
 
Wat een mooie bike zeg :Y :}
Jammer dat ie weer weggaat/moet -O-
Succes met de verkoop :Y
 
Kick voor deze mooie motor

Groetjes,
een voorheen ZXR rijder; blijf erbij: super machines qua power, karakter en bochtenwerk :Y
 
Ik heb exact dezelfde, ook naked gemaakt en een breed stuur.

Hij is inderdaad zwaar aan kilo's maar met de kont omhoog geschroefd kan ik er prima mee uit de voeten. Hij bevalt juist beter omdat je inderdaad wat ' te temmen ' hebt. Je moet echt werken en dat is juist de charme ervan. Genoeg vermogen ook vind ik. Alles wat vanzelf gaat is saai heb ik gemerkt om mijn vorige motoren.

Succes met de verkoop!
 
het frame zal toch niet "bol"staan? In het verleden zo'n standaart fiets gehad en stuurde perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan