Kawasaki ZXR750 L 1993

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat?

Ik en Unfo zijn ze maar gelijk op "onze bikes" begonnen. Dat was voor mij een GSX-R600 K4 en ze deden niks voor elkaar onder! En dat is een goede om mee te beginnen dus.

Tja daar kunnen de meningen dus over verschillen. IK vind het in ieder geval voor mezelf niet de juiste keuze om op te beginnen.

Maar wel een prachtfiets !!
;) ;)
 
nee,ik ga tocg maar voor de streetfighter model,losse onderdelen koste iets te veel. sorry.
dan maar beter kant en klaar.
 
Nog steeds te koop :? . Als ik op marktplaats naar de prijzen kijk is 2100 euro toch aan de nette kant!
 
Hallo,

Ik wil de motor graag komen bekijken
kunt u contact met mij opnemen op het voglende nummer 0181-414271 of 0640886131 of e mail naar scottvdgiessen@hotmail.com
 
Hee kerel....ik werd gisteren gebeld door iemand die je volgens mij zeer dringend nodig had wat betreft je ZXR!!
Hij wilde je telefoonnummer hebben, maar ik had het ook niet.
Hij heeft je ook een email gestuurd, dus misschien heb je inmiddels al contact gelegd met hem.....


Als je dan echt zo graag je motor verkoopt zou ik je telefoonnummer er dus maar eens bijplaatsen...ook op marktplaats!!
 
Hee kerel....ik werd gisteren gebeld door iemand die je volgens mij zeer dringend nodig had wat betreft je ZXR!!
Hij wilde je telefoonnummer hebben, maar ik had het ook niet.
Hij heeft je ook een email gestuurd, dus misschien heb je inmiddels al contact gelegd met hem.....


Als je dan echt zo graag je motor verkoopt zou ik je telefoonnummer er dus maar eens bijplaatsen...ook op marktplaats!!

Klopt, dat was ScottG, hierboven! Mn motor staat ook op speurders nu en op marktplaats stond hij een tijdje. Tevens staat hij op het intranet van mn werk te koop.
 
kickje voor unfo..


onderdelen een optie?

kijk naar asfalttijger.. tis hem ook gelukt.

zo ja.. heb ik wel intresse ergens in..( wie niet haha)
 
ik heb wel intresse,

maar ik moet eerst van mijn gs 500 af (iemand belangstelling voor?) -O-
of je moet wat zien in een inruil maar dat zal wel niet om dat je een SM wil.
su6 met de verkoop!





gr NEMO
:]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een kijker en er bood zich nog iemand aan via de mail om te komen kijken. Na een paar maandjes geen interesse is daar ineens verandering in! *O*

@Da Nemo: Ik heb helaas geen interesse in een GS500.
 
Ik heb voor de gelegenheid gelijk maar ff mijn avatar aangepast.
Hoop echt dat ik hem vanmiddag mee kan/mag meenemen.
Kritisch oog der vader moet natuurlijk ook een blik werpen ;)

Tot vanmiddag :9~ *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan