Kawasaki ZZR 600 - 1991 - € 850

Status
Niet open voor verdere reacties.

David_ZZR

MF veteraan
4 mrt 2010
5.665
3.723
Kaaiendonk
Te koop: Kawasaki ZZR 600
Bouwjaar: 1991
Kilometerstand: 112.000

Ondanks de hoge kilometerstand ziet deze motor er nog zeer goed uit. Geen schade, slechts gebruikssporen. Doordat de motor enkel gebruikt is voor langere vakanties en langere tourtochten is de kilometerstand aan de hoge kant. Geen sporen van pekel te vinden dus. In februari dit jaar is er over deze motor (deze dus en niet een soorgelijke) een artikel verschenen in de Moto 73. Dit kan op verzoek gemaild worden.

Afgezien van de gepolijste uitlaten verkeert deze motor in geheel originele staat.

Deze fiets is ideaal voor de beginnende motorrijder van een niet te groot postuur!

Meegeleverde extra's:
- Extra rechter achterzijkap
- Originele boekje
- Originele Gereedschapset
- Extra voorband Pilot Road 2 (50% op)

Vraagprijs €850 (of doe een erg goed bod)

zzr600.jpg


zzrpvd1.jpg



Meer fotos en technische historie natuurlijk op aanvraag.
Info: daviddorst@wonderfulldays.nl
 
Laatst bewerkt:
hey, mooie fiets man, heb destijds ook het artikel gelezen.
Heb zelf ook een ZZR600 D

doe je het uitlaat systeem eventueel los weg? ik heb namelijk wel interesse mits het RVS is.
 
Weet zo 123 niet waar het systeem van gemaakt is, zal ik even na moeten kijken.

Hieronder een oud fotootje van de motor met de 4-1 pot er onder.

kawa600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het eindstuk lijkt zo rvs, als de bochten enzo niet roestig en korrelig aanvoelen dan is het als het goed is RVS.
Ooh heb je er een DB killer bij of is zoiets los te krijgen?

ik hoor het wel.
 
Geen DB Killer... Motor staat bij mijn ouders gestald dus als ik van de week daar ben zal ik eens kijken naar het materiaal van de bochten. Wat bied je voor het uitlaatsysteem los?
 
ben nog steeds niet in de gelegenheid geweest in de garage te gaan kijken naar de uitlaten... shame on me... maar de ZZR staat nog steeds te koop.
 
De prijs is aangepast naar € 1000. Zou een modje de topictitel aub aan kunnen passen?
 
Laatst bewerkt:
nog een maandje en dan heb ik mijn rijbewijs als het goed is en dan ga ik ook op zoek naar een leuke zzr. mocht hij er dan nog zijn dan mail ik u wel even
 
Hij staat al een tijdje te koop, ik vrees over een maandje ook nog steeds.... maar mocht een koper zich voordoen dan istie weg.
 
Waar is het beestje te bewonderen?
Heb me voorgenomen om tot de lente te wachten, maar soms jeukt het toch wel erg...
Hij ziet er keurig uit iig.
 
Oosterhout bij Breda in de buurt. Na de bovenstaande foto's indecember vorig jaar is er nog maar iets van 500 km extra op de teller gezet daarna heb ik mijn Strom gekocht. Gewassen en gepoetst is ze wel alleen zal er nu een klein laagje stof op staan (wat gelijk bewijst dat ze altijd binnen heeft gestaan) maar dat haal ik er voor er iemand komt kijken natuurlijk netjes af.
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn toch legaal terug te voeren naar 25KW?

Voor de rest een mooie fiets! Ga hem zeker even onthouden!
Maar eerst morgen m'n AVD maar even halen ;-)
 
Hier nog een plaatje van deze motor in 2007 aan de Costa Brava (weggetje tussen Tossa de Mar en St. Feliu de Guixolles)

full
 
En nog een fotootje in de buurt van Bolzano. Ook dit soort tripjes zijn goed te doen met deze motor.

full
 
Laatst bewerkt:
Maandagmiddagschopje. Vanochtend nog op deze motor gereden en iedere keer sta ik weer versteld hoe lekker het blokje loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan