*Kawasaki zzr250*

Hoe bedoel je ook 25 kw te rijden? Er staat toch echt 26kw op het kentekenbewijs zoals je zelf zegt :? Toevallig iets grotere foto's?
 
Dat blijft denk ik een eindeloze discussie maar aangezien ik vaak gehoord heb dat ie wel gewoon 25 kw bereden kan worden ga ik daar ook maar vanuit :X . Heb em zelf ook gewoon verzekerd gekregen dus dat lijkt mij verder geen probleem. Ik heb wel grotere foto's voor je, maar die kan ik beter even emailen dan want die zijn iets van 1.4 mb dus die kan ik hier niet plaatsen *O* .
 
zullen ze nou echt over die 1 kW vallen? Leuk ding trouwens, heb ze nog nooit gezien. Maarjah, als ik straks mijn rijbewijs heb, zit ik niet vast aan 25kW dus...
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft ook niet aan 25kw vast te zitten om deze motor te kunnen berijden hoor, is ook leuk leuk voor de beginner die eerst wat rij-ervaring op wil doen. Vorige eigenaar was een vrouw van 35, had de motor van haar moeder overgenomen.

Maar even toegeven, een echte man met zwaar rijbewijs zou dit natuurlijk nooit doen *O*
 
Kickje dan maar?

kawasaki_logo.jpg
 
Dat blijft denk ik een eindeloze discussie maar aangezien ik vaak gehoord heb dat ie wel gewoon 25 kw bereden kan worden ga ik daar ook maar vanuit :X . Heb em zelf ook gewoon verzekerd gekregen dus dat lijkt mij verder geen probleem. Ik heb wel grotere foto's voor je, maar die kan ik beter even emailen dan want die zijn iets van 1.4 mb dus die kan ik hier niet plaatsen *O* .

een te zware motor verzekeren is het probleem ook niet. Ze keren alleen niet uit als er iets mee gebeurt, jij hebt immers op een te zware motor gereden.

Voor een toekomstige koper, hij is wel op uitdraai te verzekeren. Een grijs gebied, maar er zijn aardig wat mensen die het doen.
 
Dan zal ik, wanneer de koper hier belang bij heeft, de motor een testrun laten maken op de rollerbank zodat er een uitdraai bijkomt dat de motor niet meer dan 25 kw produceert. Ik heb de motor zelf wel gewoon verzekert op mijn 18e en ik hoorde er niet bij dat ie niet verzekert is dus ga ik er maar gewoon vanuit dat ie wel verzekert is (je zou toch zeggen dat de verzekering wel een database heeft met de motoren die ze verzekeren voor een 25 kw'er?).
Wanneer ik toch een ongeluk maak, en ik beweer dat de motor 25 kw is, en dit na een test ook zo blijkt, dan heb ik toch niet zonder rijbewijs gereden en de motor was gewoon verzekert dus lijkt mij dat het probleem niet.
Naja, je hebt er natuurlijk altijd pessimisten tussen zitten vanalles roepen maar ik ga van het beste uit
 
Dan zal ik, wanneer de koper hier belang bij heeft, de motor een testrun laten maken op de rollerbank zodat er een uitdraai bijkomt dat de motor niet meer dan 25 kw produceert. Ik heb de motor zelf wel gewoon verzekert op mijn 18e en ik hoorde er niet bij dat ie niet verzekert is dus ga ik er maar gewoon vanuit dat ie wel verzekert is (je zou toch zeggen dat de verzekering wel een database heeft met de motoren die ze verzekeren voor een 25 kw'er?).
Wanneer ik toch een ongeluk maak, en ik beweer dat de motor 25 kw is, en dit na een test ook zo blijkt, dan heb ik toch niet zonder rijbewijs gereden en de motor was gewoon verzekert dus lijkt mij dat het probleem niet.
Naja, je hebt er natuurlijk altijd pessimisten tussen zitten vanalles roepen maar ik ga van het beste uit

Weet je dat een verzekering je niet weigert als je als 18 jarige een hayabusa verzekert?
Je mag m namelijk wel verzekeren, alleen niet op rijden, en een maatschappij gaat jou echt niet vertellen dat je er niet op mag rijden.

Doe je dat toch en je maakt een klapper,
dan trekken ze snel hun handjes van je af en gaan ze met hun handjes :W
 
Als bijvoorbeeld die Hayabusa wel 25kw is, mag je er dus wel op rijden. En de verzekering heeft die motor verzekert, ik zie het probleem niet.
Dus volgens jou kan ik mijn andere motor, die ook 25kw is maar vol vermogen verzekerd, net zo goed weer 55kw maken omdat ie met 25kw toch ook al niet verzekert is. Ben ik wel van plan in de zomer trouwens *O* .
 
Als bijvoorbeeld die Hayabusa wel 25kw is, mag je er dus wel op rijden. En de verzekering heeft die motor verzekert, ik zie het probleem niet.
Dus volgens jou kan ik mijn andere motor, die ook 25kw is maar vol vermogen verzekerd, net zo goed weer 55kw maken omdat ie met 25kw toch ook al niet verzekert is. Ben ik wel van plan in de zomer trouwens *O* .

hangt ervan af of hij 25 kw op kenteken is of op uitdraai of geen van beiden. Bij uitdraai is het aan te bevelen zwart op wit te hebben dat de motor verzekerd is.

Als hij 25 kw zonder uitdraai en je word aangehouden ben je 200 euro armer.(als ze het controleren :+ ) Met uitdraai word het gedoogd. Zie het maar zo, hoe kan die agent jou op je woord geloven, iedereen kan zeggen dat z'n motor 25 kw is.
 
Op deze motor rijden met een 25kw rijbewijs is net als rijden zonder rijbewijs en het is ook onverzekerd rijden.

Je kan wel de motor verzekeren, maar als 25kw rijder mag je er dan niet zelf op rijden ;)
 
Op deze motor rijden met een 25kw rijbewijs is net als rijden zonder rijbewijs en het is ook onverzekerd rijden.

Je kan wel de motor verzekeren, maar als 25kw rijder mag je er dan niet zelf op rijden ;)

blablabla :Z ,
Als de motor gewoon 25 kw is, en ik dit op uitdraai zet dan rijdt je gewoon met rijbewijs en er zijn nog genoeg verzekeringen die dit accepteren. Is misschien even langer zoeken.
Voor de mensen die nog verder hierop op of aanmerkingen hebben verwijs ik ze graag door naar het 25kw forum. :W Ik kan wel even een welles/nietes poll erbij plaatsen maar das ook zo doelloos voor een verkooptopic _O-
 
Mijn post was dat je als 18 jarige een zware motor kan verzekeren, wat ik uit je tekst kon opmaken dat jij dat hebt gedaan. Je mag er dan alleen niet oprijden

Je kan idd met een verzekerings uitdraai verzekeren (heb ik zelf ook ervaring mee)
(weinig verzekeringen nemen je aan, maar KNMV verzekert gewoon zwart op wit)
Dus nogmaals, jij reed toch zonder uitdraai?

Doe je dit niet dan kunnen ze je nog naaien wanneer jij hen het hardst nodig hebt.

Dit bedoelde ik met mijn post
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan