• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Keering achter voortand wiel klr 600

Dvorack

MF'er
Lid geworden
21 aug 2004
Waarderingsscore
0
Vraagje,is de keering van de uitgaande as [waar het voortandwiel op zit]van buiten af te vernieuwen?
Iemand die het weet ??

ja als je het voortandwiel eraf haalt, kun je door een paar houtschroeven in de keerring te draaien hem zo eruit trekken. Pas wel op dat je niet te ver draaid.

Klopt,maar nu ik de keering eruit heb,zie ik dat een stukje verder er nog een keering zit,klopt dit want als ik het zo bekijk lijkt mij deze ook beschadigd.
Welke funktie heeft deze keering in het blok?[Als het een keering is?]en kan het kwaad deze te laten zitten?

Zat het lager niet in de weg?
Ik had een KLR600 blok open maar ik kon die keerring niet vervangen omdat er een probleem was met iets. Dacht dat het lager eruit geperst moest worden omdat er een kraag zat waardoor je wel de oude keerring kon eruit halen maar niet de nieuwe kon monteren zonder het lager eruit te persen.

De keering direct achter het tandwiel kon ik makelijk verwijderen,maar achter die keering zit een beetje ruimte en dan zie ik iets wat lijkt op nog een keering[met een beschadiging eraan] maar volgens mij als het een keering is zal het blok gesplitst moeten worden om erbij te kunnen.

Terug
Bovenaan Onderaan