• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Kentekenplaat gevonden

Mozor

MF'er
Lid geworden
30 apr 2005
Waarderingsscore
0
Vandaag 11 januari 2009 heb ik een kentekenplaat gevonden, MZ-72-RB.

De plaat is inmiddels bij de politie ingeleverd (brievenbus wegens gesloten kantoor) bij kantoor Dam/Zaantheater.

Locatie vindplaats: hoek Bloemstraat/Symon Claeszstraat te Zaandam.

0900-8844 is geïnformeerd en de politie zal de eigenaar traceren en informeren.

Vandaag 11 januari 2009 heb ik een kentekenplaat gevonden, MZ-72-RB.

De plaat is inmiddels bij de politie ingeleverd (brievenbus wegens gesloten kantoor) bij kantoor Dam/Zaantheater.

Locatie vindplaats: hoek Bloemstraat/Symon Claeszstraat te Zaandam.

0900-8844 is geïnformeerd en de politie zal de eigenaar traceren en informeren.

Netjes gedaan.

Zou iemand het verloren zijn, of zou het een gepikte plaat zijn die afgedankt is?

I wonder.

Nouja je weet maar nooit :P, al was het een MFFer dan had tie er zelf wel een topic over gemaakt.

bedankt.

kom zelf uit zaandam

ik zal het wel even in het zaanstad topic melden ;)

Een fzr400 wel te verstaan :P die hem al een hele tijd hebben :P

Vind het wel netjes dat je het meldt en kentekenplaat inleverd, want dat kan de eigenaar een hoop geld+moeite schelen: nieuw kenteken aanvragen 29.50 + nieuwe kentekenplaat 14,50 en de tijd die je ermee kwijt bent. (Je kan nl. niet zomaar weer een nieuwe plaat direct bestellen met je huidige kenteken, heb ik vorig jaar gemerkt met koekblik).

de politie zal de eigenaar traceren en informeren.
Hoe moeten ze daar nu in godsnaam achterkomen, is onbegonnen werk, er zijn zo veel motoren!

Of stond er een naam op aan de achterkant of zo?

Hoe moeten ze daar nu in godsnaam achterkomen, is onbegonnen werk, er zijn zo veel motoren!

Of stond er een naam op aan de achterkant of zo?
Ze openen "gevonden" topics op populaire motorsites :)

Zat er een MF stikkert op? Anders gaat dit topic op slot.

Met alle respect, maar dat is een onzin reden. Ik voel me nu verplicht om met een MF sticker te moeten rijden als regelmatige MF bezoeker. Heb je dan bepaalde privileges als je met een sticker rijdt? :r

kan de politie niet gewoon via wat er op de kentekenplaat staat de eigenaar traceren?

of zijn dit "vertrouwelijke gegevens"?

kan de politie niet gewoon via wat er op de kentekenplaat staat de eigenaar traceren?

Ja, misschien als er gegevens van de dealer op staan ofzo, dan kunnen ze aan hem vragen of hij een klant heeft die een kentekenplaat mist. Denk ik.

Met alle respect, maar dat is een onzin reden. Ik voel me nu verplicht om met een MF sticker te moeten rijden als regelmatige MF bezoeker. Heb je dan bepaalde privileges als je met een sticker rijdt? :r
Ironie (uit het Grieks: εἰρωνειᾶ (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur om je spottend uit te drukken. Ironie geldt daarbij als de 'milde', subtiele vorm: de dubbele bodem, die enige geoefendheid van een lezer vergt om haar te herkennen. In het Frans noemt men ironie wel eens "l'arme du faible" (het wapen van de zwakke). Ironie is een vorm van humor.

Ik vermoed dat je het in deze hoek moet zoeken.

De politie belt de bedrijfjes af die de platen maken in de hoop dat ze in hun klantensysteem voorkomen.

Maar we kunnen toch de pliesie gaan bashen vanwege gesloten zijn?
:Y
Kansloos dat een burger die plaat moet vinden. De politie zat zeker weer donuts weg te douwen.
Daar moet de poitie eens wat aan doen.

Terug
Bovenaan Onderaan