Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mag je volgens de regels ook het nummerbord op het span maken in plaats van achter op de motor ??
ik vindt namelijk zo'n lang spatbord achter de motor niet mooi

Tja, hoeveel agenten zullen de precieze regels hieromtrend weten, denk je?
Ik denk dat de meesten je latenlopenrijden, omdat ze het zelf ook niet weten.
Volgens mij heeft baksteen het uitgezocht en daarna zijn kentekenplaat achter op de bak gehangen. Er zijn zat mensen die hun kentekenplaat naast hun achterwiel hebben hangen en geen boete hebben gekregen.
Hij moet zichtbaar en verlicht zijn, volgens mij mag het gewoon.
Kort maar krachtig![]()
Het zit er niet in dit weekend Hevu? We krijgen goed weer...
Maar dat speelt wellicht geen rol![]()

om verdere discussie te voorkomen: de post van baksteen met quote uit het RVV.
Lijkt me helder: UTFS, als je tenminste weet waar je moet zoeken![]()
![]()
mag je volgens de regels ook het nummerbord op het span maken in plaats van achter op de motor ??
ik vindt namelijk zo'n lang spatbord achter de motor niet mooi

Er wordt gezegd dat de politie het waarschijnlijk niet precies weet. Schijnbaar bij de RDW ook niet. Mijn Enigma 1 is ooit gekeurd bij een RDW-regiostation en voorzien van een inlegvel op het kenteken. Mijn Enigma 2 is later -met dezelfde bak- in Lelystad bij de RDW goedgekeurd en op kenteken gezet. Deze bak had de kentekenplaat, met verlichting!, achterop zitten. zie de foto[afbeelding]
PS bij de volgende modificatie ga ik de kentekenplaat wel weer op de motor zetten. Het is toch een leuk spatbord want ik gooi nu nogal wat water op met deze achterband....

MF smaak weer te pakken Roger?
Leuk trouwens, hebben nu twee topics. Zijspan op kenteken, en kenteken op zijspan![]()