Kep een NTV gekocht..

full
 
Lekker veel koppel vanaf stilstand... in vergelijking met m'n eerdere R6 dan...

heeft iemand het al over die topkuip gehad? :P
 
Allememaggies!
Ben je een tijdje afwezig (verhuizen,verbreken),komt zij ineens op de proppen met een andere fiets... ;)
Maarre...heppik wat gemist,wat is er van die Bol geworden dan,of loop ik nu erg achter?
Bij de weg: lekker fietsje,leuk ramding!
En die deuk maakt er toch ook weer een brik van!! ;)


@T-Bird: ik bennut helemaal met je ondertitel eens!!
 
Allememaggies!
Ben je een tijdje afwezig (verhuizen,verbreken),komt zij ineens op de proppen met een andere fiets... ;)
Maarre...heppik wat gemist,wat is er van die Bol geworden dan,of loop ik nu erg achter?
Bij de weg: lekker fietsje,leuk ramding!
En die deuk maakt er toch ook weer een brik van!! ;)
Bolproject loopt nog steeds, was alleen vanwege tijdsgebrek (verbouwing etc.) niet voor de herfst te realiseren. Eind deze maand is alles als het goed is zover klaar, en dan heb ik dus de hele winter om rustig op mijn gemak de Bol te verlagen en motorisch in orde te maken.

De matzwarte doet het niet zo goed bij deze weersomstandigheden (zwak uitgedrukt) dus moest er ff vlug iets anders komen...
Iets betrouwbaars, enigszins comfortabel voor langere afstanden 8-) (Hengelo of Lemmer ofzo) ;) Iets waarbij ik niet bang hoef te zijn dat t bijna afslaat als ik tijdens een regenbui een vrachtwagen aan het inhalen ben op de snelweg :X
 
Peepz, deze bakken kunnen best mooi gemaakt worden. Zie hier de NTV van een klasgenoot (naast mijn barrel ja).

(Afbeelding)

Volgens hem komt het kontje van een R1/6 :?

Is een R6 kont, sta ik ook nog wel eens naast, als ik nog eens daar op school kom. Hij zet hem wel altijd op een aparte manier op slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan