Kerstverhaal 2009

Met een paar lichte aanpassingen van een vervelend en uit de treure herhaald verhaal toch nog iets leuks maken ......... knap gedaan :Y :} :]
 
Weet je wat ik altijd zo jammer vind van dit soort bewerkingen?

Ook al is de gedachte er achter goed. Zo lang je uberhaupt niet kan spellen, matig je dan niet aan om een verhaal te schrijven.
Na de derde dubbele enter (alinea?) ben ik maar gestopt met lezen. Je gedachte zal allicht in orde zijn geweest, maar gooi een tekst zoals dit minstens één keer door een spellingscontrole. En lees het voordat je het post nog minstens twee keer aandachtig door, zodat de meest opvallende schrijffouten er tenminste uit zijn.

Voor je kritiek levert:
Erachter schrijf je aan elkaar, en op überhaupt horen twee puntjes,maar dit terzijde........ :+

Oldtimer, ik heb je verhaal met plezier gelezen, hartelijk dank voor het posten ervan!!
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat ik altijd zo jammer vind van dit soort bewerkingen?

Ook al is de gedachte er achter goed. Zo lang je uberhaupt niet kan spellen, matig je dan niet aan om een verhaal te schrijven.
Na de derde dubbele enter (alinea?) ben ik maar gestopt met lezen. Je gedachte zal allicht in orde zijn geweest, maar gooi een tekst zoals dit minstens één keer door een spellingscontrole. En lees het voordat je het post nog minstens twee keer aandachtig door, zodat de meest opvallende schrijffouten er tenminste uit zijn.

Een klein beetje moeite doen, om het verhaal van een ander te begrijpen/lezen, hoort ook bij de kerst gedachte. Je zou de tekst zelf kunnen kopiëren en plakken in Word om zo de spellingscheck erover te gooien. ;)

Fijne dagen nog :W
 
Weet je wat ik altijd zo jammer vind van dit soort bewerkingen?

Ook al is de gedachte er achter goed. Zo lang je uberhaupt niet kan spellen, matig je dan niet aan om een verhaal te schrijven.
Na de derde dubbele enter (alinea?) ben ik maar gestopt met lezen. Je gedachte zal allicht in orde zijn geweest, maar gooi een tekst zoals dit minstens één keer door een spellingscontrole. En lees het voordat je het post nog minstens twee keer aandachtig door, zodat de meest opvallende schrijffouten er tenminste uit zijn.
Beetje jammer... :W

Oh ja: Fijne Kessemis!
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat ik altijd zo jammer vind van dit soort bewerkingen?

Ook al is de gedachte er achter goed. Zo lang je uberhaupt niet kan spellen, matig je dan niet aan om een verhaal te schrijven.
Na de derde dubbele enter (alinea?) ben ik maar gestopt met lezen. Je gedachte zal allicht in orde zijn geweest, maar gooi een tekst zoals dit minstens één keer door een spellingscontrole. En lees het voordat je het post nog minstens twee keer aandachtig door, zodat de meest opvallende schrijffouten er tenminste uit zijn.

Jammer van deze hypocriete actie. Zelf kloppen de zeven regels die je geschreven hebt ook van geen kanten.

Heb je ook in de gaten dat er bewust spelfouten zijn gemaakt?
Afgezien van typefouten (kerstbooom), en oude spelling (kippevel) valt het best mee. Zeker niet onleesbaar.
 
Weet je wat ik altijd zo jammer vind van dit soort bewerkingen?

Ook al is de gedachte er achter goed. Zo lang je uberhaupt niet kan spellen, matig je dan niet aan om een verhaal te schrijven.
Na de derde dubbele enter (alinea?) ben ik maar gestopt met lezen. Je gedachte zal allicht in orde zijn geweest, maar gooi een tekst zoals dit minstens één keer door een spellingscontrole. En lees het voordat je het post nog minstens twee keer aandachtig door, zodat de meest opvallende schrijffouten er tenminste uit zijn.
Ik wens je een fijne Kersd. Je zal het nodeg hebben!
 
Iedereen heel hartelijk dank voor je reactie.

Ben blij te zien dat het bij velen in de smaak is gevallen.
En ik realiseer me dat het niet ieder z'n "ding" is of dat het voor sommigen anders had gemogen, of korter...
Als dat voor jou geldt, weet dan dat ik waardeer dat je in ieder geval de moeite genomen hebt om te reageren.

Tja, ik ben zoals ik ben en ik schrijf zoals ik schrijf.
Mijn enige bedoeling was een kleine bijdrage te leveren aan de kerstsfeer dezer dagen.

Een enkeling verraste mij wel met z'n kritiek, maar ook hij mag z'n mening geven.
Het is een publiek forum en wie iets post moet niet klagen als er een kritische reactie komt.
Alleen had ikzelf niet de behoefte om te reageren, en al helemaal niet om me te verantwoorden of verdedigen.
Het doet me daarom wel goed dat sommigen van jullie het een beetje "voor me hebben opgenomen".

En om de vraag van de laatste poster te beantwoorden.

Leuk!! *O*

Volgend jaar weer een nieuwe?

Ik ga het zeker proberen... :Y Zo onbescheiden ben ik dan nog wel... ;)
Nogmaals,
Heel fijne dagen en een goede start in 2010 !

O-t.
 
old timer..mooi verhaal weer..
gaan we dit jaar ook weer een keer de kou trotseren..kan me de rit van vorig jaar nog goed heugen..
dit jaar voorzien van heerlijke verwarmde handschoenen..

Job (die van de bmw uit Nijmegen)

@Jobbe,
ik heb (nog) niks gepland voor deze winter, maar als ik de kriebels krijg laat ik het je zeker weten.
Alleen... Verwarmde handschoenen ? We worden toch geen watjes... ?

O-t.
 
Terug
Bovenaan Onderaan