Ik weet niet of een bandit 1200 wel (veel) beter zit voor de duo dan een VFR.
Wel weet ik dat die VFR veel mooier is!
Als je voor het comfort van de duozit wil gaan, ga je best eerder naar tourings kijken, of sport/tourings, een GSX 1250 F zou dan volgens mij comfortabeler zijn voor de duo zit dan de bandit, of een VFR 1200 (al dan niet met automaat) ... maar die twee laatsten, en zeker de laatste, liggen wel in hogere prijsklassen dan de prijzen die jij opnoemt, dus weet niet of ze binnen je (vooropgestelde) budget vallen natuurlijk.
... blijft een VFR toch steeds een pak mooier, een VFR blijft toch wel iets apart, iets speciaals.
Als je wegens je woon werk naar het verbruik gaat kijken, is de bandit (en nog meer de GSX 1250 F) beter, maar is verbruik geen punt voor je, zou ik alweer naar de VFR neigen ...
... zoveel factoren ... zoveel keuzes ... niet altijd gemakkelijk ...
Het ligt er verder ook aan hoe groot je "liefde" voor een VFR is. Ik rijdt enorm graag op GSX 750 F (kijk maar naar mijn lijstje onderaan
), en denk nu ook aan verandering (lichter, wegens de torenhoge brandstofprijs in België), en terwijl ik er nog maar aan denk, mis ik mijn GSX F al ...
Btw, zo een GSX F is ook niet slecht, behoort tot de zuinigste motoren in zijn klasse, en ook de meest betrouwbare. Zowat de beste motor ooit gebouwd bij Suzuki, zeggen ze bij Suzuki zelf. Goed bij prijs, en ook licht sportief (tot circuit rijden in lagere groepen zelfs) is ook goed te doen.
Je moet wel met het uiterlijk kunnen leven, je vind ze aartslelijk, of je vind ze mooi, er bestaat geen tussenin