Keyboard android gaat weg bij letters verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

basman180

= in de penopauze fase aanbeland
Donateur
11 jul 2003
6.816
3.908
op mijn Android telefoon zit ik de laatste dagen met een probleem. Heb het probleem niet op andere websites welke ik bezoek via mijn telefoon. Als ik een foutief woord typ en deze met backspace wil weg halen verdwijnt iedere keer mijn toetsenbord. Ik kan per keer 1 letter verwijderen en dan verdwijnt mijn toetsenbord dus weer. Vervolgens moet ik het tekstveld weer selecteren(toetsenbord komt dan weer tevoorschijn) om vervolgens weer 1 letter te kunnen verwijderen. Meer mensen hier last van? Heb het ook geprobeerd in de onderwerp regel en dan treed dit probleem niet op. Betreft een Samsung s9+.
 
:N A6

Have you tried turning it off and on again

1598770925210.png
 
Je kan trouwens een ander keyboard selecteren. Je kan kiezen tussen google of samsung... van die twee weet ik niet zeker of ze zo heten maar ik vond het standaard aangeboden keyboard een hel...
 
Rob, heb het standaard Samsung toetsenbord en Microsoft SwiftKey geprobeerd. Beiden gaven dezelfde fouten. Nu heb ik het Google G board ingesteld en dit werkt perfect. Vreemd blijft dat ik op andere websites geen problemen had met het eerder ingestelde toetsenbord. Hoedanook, Gboard van Google werkt meer prettig. Thanks vd tip.
 
Hij staat op netflix, evenaart Friends bijna
 
op mijn Android telefoon zit ik de laatste dagen met een probleem. Heb het probleem niet op andere websites welke ik bezoek via mijn telefoon. Als ik een foutief woord typ en deze met backspace wil weg halen verdwijnt iedere keer mijn toetsenbord. Ik kan per keer 1 letter verwijderen en dan verdwijnt mijn toetsenbord dus weer. Vervolgens moet ik het tekstveld weer selecteren(toetsenbord komt dan weer tevoorschijn) om vervolgens weer 1 letter te kunnen verwijderen. Meer mensen hier last van? Heb het ook geprobeerd in de onderwerp regel en dan treed dit probleem niet op. Betreft een Samsung s9+.
Had gisteren exact hetzelfde... puur alleen op MF.
Nu vandaag ineens geen last meer van.

Wat ik maar deed gisteren, was het hele woord selecteren en opnieuw typen. Dat ging sneller dan letter voor letter met het wegspringen van het toetsenbord
 
Bij mij gaat het toetstenbord op m'n android weg als ik op enter klik, was voorheen nooit zo, en probleem doet zich ook alleen voor op MF...
 
Je kan trouwens een ander keyboard selecteren. Je kan kiezen tussen google of samsung... van die twee weet ik niet zeker of ze zo heten maar ik vond het standaard aangeboden keyboard een hel...

Dat is de oplossing, niet brallen maar het topic lezen
 
Dat is de oplossing, niet brallen maar het topic lezen

Ik heb altijd hetzelfde toetsenbord gehad, en ineens is dit probleem ontstaan, alleen op MF.

Moet gewoon ff gefixed worden dus, betaal er niet voor niks voor.

Oh wacht... :+
 
Ofwel: je huis staat aan een geasfalteerde straat, maar er zitten sinds vandaag gaten in dus je doet maar noppenbanden onder je motor, ookal rijd je voor de rest alleen maar andere goede asfaltwegen zonder gebreken :+ :?
 
Bestaat het hele leven niet uit compromissen en metaforen???
Heerlijk.

Dan struikel je toch niet over een keyboardje?
 
Collega reed op een betonplaat van 200 bij 200 meter tegen een kruiwagen die daar als het enige object in de wijde omgeving stond aan
 
Ah wat ik net merk is dat de vodoo alleen gebeurt als de toolbar actief is.

zodra bbcode mode actief is, werkt alles wel goed... dus dat kan ook nog een tijdelijke work-around zijn... the gear icon does the magic...
Screenshot 2020-09-01 at 12.16.34.png
 
Dankje! Firefox had ik al dus dat is de simpelste oplossing 👍

De andere opties zijn meer abracadabra
🤷‍♀️
 
Met Google toetsenbord verdwijnt hij alleen als ik op enter klik.

Bij Samsung toetsenbord verdwijnt hij bij enter & backspace.

Ik wacht wel af tot de bug gefixed is O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan