Hallo,
Ik heb een R1100RT van 97. Hij is al afgesteld en heeft brisk bougies. Toch blijf ik last houden van KFR en soms verslikken in z'n 2. Nu tank ik sinds kort V-power. Geloof het of niet maar dit lost in iedergeval het verslikken op (aub geen discussie over V-power, voor mij werkt het
).
Het meest irriteer ik me aan dat hobbelen in z'n 2, je kan in de stad dan niet lekker manouvreren omdat ie zo hort en stoot. In z'n 3 is het al een stuk minder en daar boven voel je het nauwlijks. Als ie koud is loopt ie overigens wel perfect.
Is KFR op te lossen met een andere chip en waar kan ik die eventueel krijgen?
Mocht dit al ergens anders behandeld zijn dan graag even een link naar de topic, ik kon 'm niet vinden.
bvd voor de reacties
Ik heb een R1100RT van 97. Hij is al afgesteld en heeft brisk bougies. Toch blijf ik last houden van KFR en soms verslikken in z'n 2. Nu tank ik sinds kort V-power. Geloof het of niet maar dit lost in iedergeval het verslikken op (aub geen discussie over V-power, voor mij werkt het
).Het meest irriteer ik me aan dat hobbelen in z'n 2, je kan in de stad dan niet lekker manouvreren omdat ie zo hort en stoot. In z'n 3 is het al een stuk minder en daar boven voel je het nauwlijks. Als ie koud is loopt ie overigens wel perfect.
Is KFR op te lossen met een andere chip en waar kan ik die eventueel krijgen?
Mocht dit al ergens anders behandeld zijn dan graag even een link naar de topic, ik kon 'm niet vinden.
bvd voor de reacties