• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Kinder motor kleding gezocht !!

Bydand

MF veteraan
Lid geworden
2 sep 2008
Waarderingsscore
1
Hoi,

Voor mijn zoon zoek ik een motorjas maat 152/164 een motorbroek maat 146 en laarzen maat 36/37. Alles uiteraard 2-de hands.

Natuurlijk ben ik bereid er een vergoeding voor te geven.

Hoop snel reacties te krijgen, het mooie weer komt eraan en mijn zoon wil heel graag mee als ik ga toeren.

Groetjes Anke.

Laatst bewerkt:
Jas a 90 euro bij Arie Molenaar, IJsselstein. Broek en helm ongeveer de zelfde prijs.
Kindermaat laarzen ben ik nog niet tegengekomen, handschoenen ook niet. Naar kinderhandschoenen ben ik nog naar opzoek.

Laatst bewerkt:
Dank je Fieldhouses voor al je speurwerk maar eigenlijk ben ik op zoek naar tweede hands kleding...kinderen groeien er zo snel uit dat nieuw [bijna] onbetaalbaar is. Er zijn vast motorrijders met kinderen waarvan de motor- kleding inmiddels te klein is...maar nogmaals heel erg bedankt.

Laatst bewerkt:
Het zal nog wel een jaartje of 2 gaan duren voordat mijn kleine meid uit het pak is gegroeid.
Sorry.

Dank je Fieldhouses voor al je speurwerk maar eigenlijk ben ik op zoek naar tweede hands kleding...kinderen groeien er zo snel uit dat nieuw [bijna] onbetaalbaar is. Er zijn vast motorrijders met kinderen waarvan de motor- kleding inmiddels te klein is...maar nogmaals heel erg bedankt.

motorplanet almere een heel pak voor 100 euro.

O-) ik heb nog een helm te koop maat xxxs 49/50 cm omtrek *D

@ Fieldhouses; da's jammer...tenzij dat pak natuurlijk roze is ;) , dan gaat dat hier absoluut niet lukken :N .

@cbrtweety; een helm heeft hij al verder bedankt voor je info, zal eens gaan kijken daar.

Nee, zij wilde geen roze, sowieso is die kleur passé. Het is rood en zwart, zelfs de helm is zwart. Moest eigenlijk zilverkleurig zijn, maar die was niet 1-2-3 voorradig.

Wie weet waar je leren kinderhandschoenen kunt kopen?

Wie weet waar je leren kinderhandschoenen kunt kopen?~[/quote]

heb de onze bij motoport vandaan. maatje 3 (vanaf 6 jaar??) geloof 27,95

Terug
Bovenaan Onderaan