Bedoel je dieper in de bougie kijkend? Dan zal ik dat volgende keer eens doen.Afstelling lezen bij een 2 takt doe je op de isolator binnen in de bougie,maar 6 maten verschil is niet
iets waardoor hij vast zal lopen,dus lekker zo laten als hij nu goed loopt.
Verhip idd maar dit is al de tweede bougie die wij erin hebben gezet, nooit bij stilgestaan, 4kkm totaal. Zou het nog kwaad kunnen?
Ja dieper in de bougie kijken naar het begin van de isolator,en eigenlijk moet je daar een nieuwe bougie voor nemen,Bedoel je dieper in de bougie kijkend? Dan zal ik dat volgende keer eens doen.
Hij loopt hoorbaar en voelbaar veel beter (lichter, sprankelend?), harder en ook nog zuiniger (km of 6 per liter).
Vond het in m'n achterhoofd bijna te mooi om waar te zijn, maar de kleur lijkt mij wel koffie met melk en ik lees her en der dat dat toch goed is.
Verhip idd maar dit is al de tweede bougie die wij erin hebben gezet, nooit bij stilgestaan, 4kkm totaal. Zou het nog kwaad kunnen?
Je kan bijna niet in het gat kijken maar misschien dat de pet er wel nog een keer af moet omdat de koppakking een beetje zweet.
Ik heb trouwens regelmatig, ondanks mijn dubbele smering, dat er helemaal geen aftekeningh op de bougies zit, en geloof me: die RD staat goed afgesteldMooi kleurtje!
vind ik eigenlijk helemaal niet. vooral de metalen buitenring niet, lijkt niet uit een 2-takt te komen en lijkt te warm te worden.Mooi kleurtje!
Er zat een hele oude bougie in (De electrode bleef aan de bougiedop hangen) en als ik me goed herinner hebben we die vertaald naar de huidige NGK BPR8ES.Ten eerste: Wat is het voor bougie, merk en type
ten tweede: Een te koude bougie in een te arme motor is ook mooi koffiebruin.
Maar wel na 500 km een gat in je zuiger
Als er eigenlijk een korte in zou moeten kan ik me voorstellen dat deze niet goed koelt op de metalen buitenring?vind ik eigenlijk helemaal niet. vooral de metalen buitenring niet, lijkt niet uit een 2-takt te komen en lijkt te warm te worden.