Knap staaltje stuntrijden.

Heel knap inderdaad, maar ik zie hem nog niet trialrijden met een 230+ kilo Guzzi.....

Dacht je dat hij dat niet zou kunnen,is niks bijzonders wat die knakker doet,heeft ook heel weinig met
echt trail rijden te maken,zo kan je ook met een Goldwing crossen,laat die Guzzi rijder dat maar eens ff doen met rond de 400kg.;)
 
Laatst bewerkt:
Dacht je dat hij dat niet zou kunnen,is niks bijzonders wat die knakker doet,heeft ook heel weinig met
echt trail rijden te maken,zo kan je ook met een Goldwing crossen,laat die Guzzi rijder dat maar eens ff doen met rond de 400kg.;)
Ik wist niet dat dit een ding was.
Maar bedankt, dit was zeer vermakelijk🤣
 
Dacht je dat hij dat niet zou kunnen,is niks bijzonders wat die knakker doet,heeft ook heel weinig met
echt trail rijden te maken,zo kan je ook met een Goldwing crossen,laat die Guzzi rijder dat maar eens ff doen met rond de 400kg.;)
Dit durf ik ook met wat bier op.. niks knap aan..
 
Dit durf ik ook met wat bier op.. niks knap aan..
Ik ook wel zonder bier,heb al meerdere keren met m,n 1500 off the road gereden,meestal onbedoeld als ik weer eens
een verkeerde afslag nam in het buitenland,door z,n hoge gewicht rijd het nog makkelijk ook over zand en bospaden :]
 
@Rob RD: ??? biertje teveel op?
Ik ook wel zonder bier,heb al meerdere keren met m,n 1500 off the road gereden,meestal onbedoeld als ik weer eens
een verkeerde afslag nam in het buitenland,door z,n hoge gewicht rijd het nog makkelijk ook over zand en bospaden :]

Stoere praat. Ik wil je wel eens echt zien offroaden op een Goldie. Wich means diep zand of echte single trails. En dus niet gravelwegen of iets dergelijks. Dat heb ik destijds ook gedaan in Noorwegen met de VFR met pilot roads eronder. Daar hoef je geen skills voor te hebben.
Hardpack rijden kan iedereen. Voor het echte offroad werk heb je toch echt ander materieel nodig.
Voor wat betreft het Guzzifilmpje: Een V85tt is een softroader en hier totaal niet voor geschikt. Dat deze "knakker" het toch foutloos kan zegt meer over de rijder dan de motor. Doe jij het hem na? Denk ut nie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan