knipperlicht doet raar

mashasbas

Rookie
2 jun 2010
6
0
goedendag nog een maal marcel is de naam .
zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is met mijn rechter knipperlicht(achter)
onder het rijden gaat hij uit en knippert voor heel snel.
Als ik het lampje er uit haal en er weer in doet hij het weer normaal
Mijn motor is een susuki intruder 1500

Gr marcel
 
oxideerd dacht ik eerst ook ,maar dat was het niet .breuk in de kabel dacht ik eerst ook maar het is een beetje raar dat,als ik het lampje er uit en er weer in doe dat het knipperlicht het weer normaal doet.dacht zelf of er ergens een rele of een kastje zat die een breuk maakte.
???
 
Leg eens een extra nood-draadje van minpunt van het verdachte armatuurtje naar min van de accu; als dat helpt dan zit er in de bestaande constructie een gammel punt in de weg waarlangs vanuit het lampje de min van de accu wordt bereikt.
 
oxideerd dacht ik eerst ook ,maar dat was het niet .breuk in de kabel dacht ik eerst ook maar het is een beetje raar dat,als ik het lampje er uit en er weer in doe dat het knipperlicht het weer normaal doet.dacht zelf of er ergens een rele of een kastje zat die een breuk maakte.
???
Grote kans dat het toch het middencontact van je lamphouder is die slecht kontakt maakt. Krabbel hem eens schoon en buig hem wat naar voren. Dan het middenkontakt van de lamp eens een paar keer langs je broek halen, dan wordt de oxidehuid een beetje weggehaald. Dit is toch vaak de oorzaak van een slecht werkend lampje.
 
Grote kans dat het toch het middencontact van je lamphouder is die slecht kontakt maakt. Krabbel hem eens schoon en buig hem wat naar voren. Dan het middenkontakt van de lamp eens een paar keer langs je broek halen, dan wordt de oxidehuid een beetje weggehaald. Dit is toch vaak de oorzaak van een slecht werkend lampje.
Ja. Ook een snuifje contactreiniger doet vaak wonderen daar maar veel typen zijn gemeen tegen sommige rubbers/kunststoffen, plotseling breken/barsten enzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan