Knipperlicht relais tikt zodra de motor op contact staat

Bruut CM

MF'er
17 jan 2020
77
16
Beste motorfanaten, mijn knipperlicht relais begint te tikken zodra mijn motor op contact gaat. Tikt niet snel oid maar gewoon zoals het hoort.
Knipperlicht links & recht werken naar behoren alleen zodra ik de schakelaar in neutraal zet blijft hij tikken.

Bediening stuur is nieuw dus kan geen oxidatie oid zijn.

graag jullie hulp!

mvg
 
Nee tuurlijk niet. Een peppie Ali ding zonder resetfunctie. Niks mis mee als je dat mooi vindt. Maar niet te gebruiken bij een Yamaha met cancelling unit. Het is ook allemaal niet erg en voor topicstarter gebeurt er het onverwachte. Maar we krijgen het wel voor elkaar, daarom zitten we hier. :t
Zeker geen Ali peppie ding! Wellicht wel een zonder reset functie. Maar idd de cancelling unit zit er nog tussen.
 
Kijk, daar gaan we al. Het is dus wel een verknipte kabelboom.....
Ik wil het geen verknipte kabelboom noemen.
met zijn een aantal indicatie lampen uit gehaald, verder alle functies behouden.
kabelboolm ligt helemaal openenen alle kabels (van indicatie lampjes) zijn er volledig uitgehaald.overtollige aarde kabel die hierbij vrij kwamen zijn netjes gesoldeerd en in een krimpkous gezet.Ik zou zeggen netter dan origineel en zeker niet verknipt.
 
Het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk aan mijn motor kunnen werken, de cancelling unit was niet het probleem. Van alles geprobeerd met dat ding maar het getik bleef. Bij toeval gezien dat er een aarde draad tussen zat die geoxideerd was ( leek wel alsof we stof uit kwam) deze vernieuwd en het getik was weg. Het probleem was de aarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan