Mijn knipperlichten doen sinds een kleine kortsluiting wat vreemd (Door startkabels accupolen met elkaar in aanraking geweest, klein vonkje, je kent het wel) en ik denk dat daarbij mijn knipperlicht relais is gesneuveld.
Wanneer ik richting naar links geef gaan de richting aanwijzers links achter, links voor en rechts voor wel en het controle lampje op het ''dashboard'' niet knipperen. en als ik richting aangeef naar rechts doet alleen rechts achter en het controlelampje het..
Ik heb (links onder de buddy, van achter gezien) een ''kastje'', ik vermoed dat dat het relais is, los gekoppeld en bij opnieuw richting aangeven ging geen enkel lampje branden.
ik vermoed dus dat het daarin zit, of zit ik er nu helemaal naast?
En waar zou ik zo'n knipperlichtrelais goedkoop op de kop kunnen tikken?
Gr. Bjorn
EDIT: ik heb ook alle zekeringen gecheckt, en die zijn allemaal in orde
Wanneer ik richting naar links geef gaan de richting aanwijzers links achter, links voor en rechts voor wel en het controle lampje op het ''dashboard'' niet knipperen. en als ik richting aangeef naar rechts doet alleen rechts achter en het controlelampje het..
Ik heb (links onder de buddy, van achter gezien) een ''kastje'', ik vermoed dat dat het relais is, los gekoppeld en bij opnieuw richting aangeven ging geen enkel lampje branden.
ik vermoed dus dat het daarin zit, of zit ik er nu helemaal naast?
En waar zou ik zo'n knipperlichtrelais goedkoop op de kop kunnen tikken?
Gr. Bjorn
EDIT: ik heb ook alle zekeringen gecheckt, en die zijn allemaal in orde

Laatst bewerkt: