Knipperlichten doen het niet

Vrachos

MF'er
11 mei 2007
149
0
Ik heb nieuwe knipperlichten gemonteerd op mijn motor. Nu doet de rechter kant het wel maar de linkerkant helemaal niet. Nu had ik een vraag:
Als 1 lampje kapot is knipperen ze dan allebei niet of moeten ze dan allebei kapot zijn of de zekering?

Ter info: knipperlicht indicatie op dashboard doet het ook niet! (naar rechts wel maar daar knipperen de lichtjes ook gewoon)

Vrachos

MF'er
11 mei 2007
149
0
hmmmm jij denkt dat de schakelaar kaduk is? ZOu kunnen maar ze hebben het altijd gedaan totdat ik ze wisselde...

Vrachos

MF'er
11 mei 2007
149
0
dus als 1 lamp niet goed zit doet de ander het ook niet? Als ik er 1 totaal niet aangesloten heb doet de ander het dan wel?

Vrachos

MF'er
11 mei 2007
149
0
links voor doet het niet... als ik die eruit haal doet achter het wel. Dat betekend dus dat als 1 knipperlicht het niet doet ze allebei het niet doen. Ik kwam er ook achter dat me hele knippersysteem in de war raakt als er dus 1 kapot is:
Als ik eerst naar links heb geknippert en dan naar rechts wilde (link was dus 1 stuk) dan ging dat niet ik moest hem dan eerst een paar keer uit klikken (knopje indrukken ipv opzij duwen) en dan ging rechts pas weer werken. Vreemd he?