Knipperlichtglazen VFR800

Jellevfr

Rookie
14 mrt 2006
2
0
Ermelo
Wie kan mij zeggen of oranje knipperlichten wit gemaakt kunnen worden(zandstralen of zo?). Zijn er bedijven die dat vaker doen, ook bv bij autolichten. Ik nl van mijn oranje knipperlichten af. Mijn motor (VFR800) is zwart en oranje verpest het geheel.
 
HEEEEEY, Jelle, zandstralen zou'k nie doen, hou je zo weinig plastic over. Mijn zoon heeft op zijn scooter de oranje glaasjes zwart gespoten, hiervoor bestaat speciale lak die toch nog licht doorlaat, staat ook erg mooi. Wellicht een optie? BTW, je kunt deze vraag wellicht beter op een bestaand VFR-topic stellen, misschien heeft een andere eikel een betere oplossing voor zijn fiets gevonden :+



:W :W
 
Witte glaasjes zijn er niet, been there done that won't search again. Leer leven met je oranje glaasjes het gaat tenslotte om de v-four power waar je mee rijd en niet de kleur van je knipper glaasjes ;-)
 
Ik ben ook opzoek naar witte, nu weet ik dat ik daar ook een topic aan gewijd heb. Daar in stond een bedrijf voor accesoires, die ze medio maart april kon leveren met internetsite. Weet nu niet meer wie het was |(
 
Ik ben ook opzoek naar witte, nu weet ik dat ik daar ook een topic aan gewijd heb. Daar in stond een bedrijf voor accesoires, die ze medio maart april kon leveren met internetsite. Weet nu niet meer wie het was |(
Als het je eigen topic was kun je dat toch zó terugvinden? Gewoon het forum-menu rechtsboven openklappen en "Mijn topics" selecteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan