KNMV Cup race 14 augustus 2010

Misschien moet je gewoon een stikker op je tank plakken..
Hahaha, vanmiddag de fiets klaargemaakt voor dinsdag Assen, vrij rijden met Race Academy.

3x raden wat er op de tank zit: schilderstape met de tekst: sessie 1 8l getankt, sessie 2:.... sessie 3:...enz

Had je die tip niet wat eerder kunnen geven?
 
Veel succes dinsdag en veel plezier. En tips komen vaak net iets te laat.. Of heb je een goeie voor mij, voor ook een 1.48.0....
 

Cewl, paar plekken voor jou zie je mij ook rijden :)

Mijn verslagje:

2e training in de b-groep bijna de hele training een gele vlag die uiteindelijk een rode vlag werd. Dus niet een hele goede tijd kunnen zetten en in de B-groep gestart op plek 3, eerste rij in de laatste race om 16:45 uur.

Na de start een crash in de eerste ronde en vervolgens rode vlag ;(
Ik zat eerste rang toen er een motor voor me langs gleed bij uitkomen Ruskenhoek:X:X Zie mijn site voor een video van de eerste ronde: http://www.fastmarky.nl/framesetmm.htm

Na de herstart een race over maar 8 ronden. Zat er weer goed bij en na een aantal inhaalmanoeuvres uiteindelijk om de eerste plek gestreden in de laatste paar ronden. Steeds weer haalden we elkaar in. Op de 2e plek uiteindelijk afgewacht tot op het lapbord nog 2 rondes werden aangegeven op startfinish. Daarna een ronde gekeken waar ik er goed langskon, echter bij de volgende ronde gaf het lapbord nog 1 ronde aan en werden we afgevlagt :?:?

Baalde er wel van, maar 2e plek en een podium is natuurlijk ook mooi :) en mijn snelste rondetijd van 1:54 ben ik ook zeer tevreden over :Y
 
Was best link daar in de Ruskenhoek. Hadden er mee rkunnen gaan. Goed gedaan Fastmarky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan