KNMV supermoto 2014

Ik hoop dat alle licentie houders uit 2013 meedoen en hun mening geven. maakt niet uit hoe je erin staat, het gaat erom dat we in 2014 weer onze mooie sport kunnen beoefenen op een leuke en uitdagende mannier. Veranderingen zijn niet erg en kun je pas beoordelen nadat er ervaring is.
Ik ben erg benieuwt naar iedereen.
 
kunnen we naar Arnhem gaan omdat niemand in het verleden heeft willen luisteren naar de mening vd rijder!@?.......oeps, sorry.
 
Team Klee Motorsport is er bij, we hebben weer veel zin in 2014 en als we daar ook nog wat in kunnen bijdragen dan doen we dat graag.
 
Wel ook af en toe een mooi plaatje posten dan he. Anders wordt het topic wat saai.

full


met dank aan Kees.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen, hoe is de vergadering in Arnhem ervaren? wel top dat er meer rijtijd komt door een extra training. blijft echter nog wel een vraag hoe we nieuwe aanwas krijgen, kan niet allemaal via Marcel komen. nog even een kort gesprekje gehad met de grote baas daar bij de KNMV over een lobby op beurzen etc maar dat ziet hij niet zitten, is daar erg negatief over. Ik weet dat de weg-race sport terug loopt vanwege de hoge kosten en dan is de Supermoto toch een heel mooi alternatief. hoe krijgen we die mannen geïnteresseerd voor onze competitie?
 
We hadden niek van supermotard.nl die altijd heel erg goed bezig was met zijn site (waar is niek eigenlijk)en die zou ook bij de vergadering zijn geweest en dus daarover ook berichten.
Nu is supermotard.nl beetje dood aan het bloeden vind ik en men moet het toch meer van de (oud)crossers hebben en 90% van de crossers kijkt nu eenmaal op motocrossplanet.
Maar de heren organisatoren kunnen ook meer reklame maken op bv nieuwsmotor,oliepeil en forums.
Jammer vind ik dat lelystad maar twee keer is want nu vallen er dus ook drie extra trainings dagen weg.
 
En dat de KNMV de sport niet helemaal serieus neemt blijkt wel uit het feit dat Devon Vermeulen geen A status krijgt van de KNMV waarbij hij toch wel mooi tweede wist te worden voor het tweede jaar op rij.
 
De norm staat nu voor iedereen op 100 dB.

de mensen vorig jaar nog met een hoop kosten opzadelen en nu hoeft het opeens niet meer zo nodig. Lekker handig, de meeste rijders zijn al gillend naar huis gerend na een zwarte vlag ervaring.

feit is dat het in alle takken van motorsport terug loopt, gewoon weg omdat het geld niet voor het oprapen ligt.

jammer dat men zich ook nu pas realiseert dat je de rijders goed moet accomoderen en naar hun zin maken, wil je dat ze blijven komen. extra rijtijd vind ik helemaal super.
misschien zijn er wel meer dingen die de drempel verlagen.

ik ben straks wel benieuwd naar de kalender........

ik heb me wel voorgenomen dat ik mij er niet meer zo druk over ga maken. Ik ga rijden waar ik het meeste plezier heb.
 
~
We hadden niek van supermotard.nl die altijd heel erg goed bezig was met zijn site (waar is niek eigenlijk)en die zou ook bij de vergadering zijn geweest en dus daarover ook berichten.
quote]

Niek is al een paar jaar geleden gestopt met het hele supermotard verhaal en daarmee is supermotard.nl eigenlijk ook min of meer gestopt. Die site bestaat alleen nog maar uit persberichten of andere gesponsorde berichten. Sinds Niek is gestopt is dat niet meer de mooie nieuwssite die het was waar bijna dagelijks nieuws was te melden.

Zoals Niek het deed is ook geen gelijke invulling aan gegeven door welke andere site dan ook. Maar dat was misschien ook wel het probleem. De manier waarop Niek het deed was een dagtaak en ik denk dat dat ook de reden is waarom hij ermee gestopt is.
 
Nu is supermotard.nl beetje dood aan het bloeden vind ik en men moet het toch meer van de (oud)crossers hebben en 90% van de crossers kijkt nu eenmaal op motocrossplanet.
.

W

Das ook een beetje het kromme. Beide sites zijn al even in dezelfde handen, maar op motorcrossplanet wordt weinig melding gemaakt van SM nieuws. Opzich logisch omdat je anders geen 2 sites nodig hebt, maar wel handig als je oud crossers warm willen maken voor sm om de berichten van SM over trainingsmogelijkheden ook daar te plaatsen.
 
nog even een kort gesprekje gehad met de grote baas daar bij de KNMV over een lobby op beurzen etc maar dat ziet hij niet zitten, is daar erg negatief over. Ik weet dat de weg-race sport terug loopt vanwege de hoge kosten en dan is de Supermoto toch een heel mooi alternatief. hoe krijgen we die mannen geïnteresseerd voor onze competitie?

Had hij ook een reden voor zijn negatieve oordeel? Misschien zijn ze bang dat wij "klanten" wegkapen bij cross en wegrace?

Vooral bij wegrace kan ik mij inderdaad heelg goed voorstellen dat mensen ook naar onze sport willen komen omdat ze goedkoper kunnen blijven racen. Ik heb dat zelf in 2008 ook gedaan en had veel meer volgers verwacht.
 
Hij gaf aan dat het verspilde energie zou zijn om daar tijd en geld in te steken. "uit ervaring levert dat niets op". het is erg jammer dat zelfs de KNMV er al zo in staat. natuurlijk beleeft het motor bedrijf en de gehele tak zeer zware tijden maar dat betekend niet dat je dan geen zaken meer moet ondernemen. Heel veel motorrijders zullen e.a uitstellen maar geen afstand nemen. Misschien moeten we wat meer Demo's doen om de sport te laten zien, Johnny is bijv ook al bezig om ergens in het Noorden wat van de grond te krijgen, ook wel weer leuk om te realiseren. Bijv Gorinchem was klein maar zeker erg leuk en het Publiek vond het prachtig.
Had hij ook een reden voor zijn negatieve oordeel? Misschien zijn ze bang dat wij "klanten" wegkapen bij cross en wegrace?

Vooral bij wegrace kan ik mij inderdaad heelg goed voorstellen dat mensen ook naar onze sport willen komen omdat ze goedkoper kunnen blijven racen. Ik heb dat zelf in 2008 ook gedaan en had veel meer volgers verwacht.
 
Ik denk dat een stand op een beurs ook weinig zal uitmaken. Je kan dan beter een demo dag organiseren, het zelf proberen heeft meer effect. Kijk maar naar hoeveel mensen Marcel aan de Supermoto heeft gekregen.

In Engeland hebben ze een beetje dezelfde problemen met het aantal rijders en dergelijke. Daar hebben ze nu de schouders eronder gezet en hebben ze een mooie site en facebook pagina opgezet. http://www.supermotouk.com/ Internet is gewoon waar de promotie moet gebeuren maar daar heeft de KNMV duidelijk geen kaas van gegeten.

Laatste jaren waren er ook meerdere mensen die filmpjes maakten van de races maar dat is nu ook helaas niet meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan